ביום שישי האחרון התייצבו ידועני הביצה לצילומי קמפיין ארצי "אני בפוסט טראומה" נגד בריונות ברשת במטרה לסייע בגיוס תרומות לעמותת "עלם". לצד טיטי איינאו, מריה דומרק, עדן פינס, סטפן, אנה זק ואחרים בלטו במיוחד צמד האקסים, כוכבי "האח הגדול" ישראל אוגלבו ומגי טביבי.

בעוד בת הזוג הטרייה של אוגלבו, קארין סנדל נמצאת בעיצומם של צילומי העונה החדשה של "גולסטאריות", אוגלבו בילה את היום עם האקסית מבית "האח הגדול" ומעניין מה יהיה לה להגיד על האייטם הבא: גם טביבי וגם אוגלבו ידעו מראש כי ייתכן וייפגשו אחד את השנייה על הסט אלא שאוגלבו, הגיע למקום ושיחק אותה מופתע לראות את טביבי בצילומים, ובעיקר לא אהב את העובדה שיש צוותי תקשורת שמסקרים את הצילומים.

שמרה על קור רוח. מגי טביבי (צילומים: גיא זלצר)
שמרה על קור רוח. מגי טביבי (צילומים: גיא זלצר)


זוכה האח הגדול התלהם במיוחד כשצלמי פפראצי תיעדו אותו מברך לשלום מנומס את טביבי ופנה לצוות ההפקה בשלל תלונות וביקורות כמו מדוע רוכבים על הגב שלהם תמורת קידום הקמפיין ומדוע לא עדכנו אותו מראש על כך. צוות ההפקה הסביר לו שיש עוד ידוענים חשובים חוץ ממנו על הסט שגם עבורם הגיעו גופי התקשורת ושהנוכחות של טביבי בצילומים הייתה ידועה לו מראש. אחרי שנרגע וחזר לסט הפגין אוגלבו קרירות כלפי האקסית טביבי במהלך כל הצילומים. בעוד אוגלבו התעלם מנוכחות האקסית, טביבי מצידה דאגה לתעד אותו בסטורי שלה ולהציג עסקים כרגיל. מטעמו של אוגלבו נמסר: "ישראל תמיד שמח להתגייס למען מטרות חשובות. חבל לנו שדווקא בקמפיין נגד בריונות ברשת אנשים מייצרים בריונות לחינם".

נותן פייט
נותן פייט

גם מריה דומרק כאן
גם מריה דומרק כאן

והאיט גירל עדן פינס
והאיט גירל עדן פינס