חשבנו שזה כבר לעולם לא יגיע! אחרי שנה וארבעה חודשים של זוגיות הרחק מאור הזרקורים ומתחת לרדאר, רוסלנה רודינה משיקה את בן הזוג שלה! רודינה שמתחזקת כבר תקופה זוגיות יציבה עם סוכן הנדל"ן איתי פז נמנעה עד כה מלהגיע עמו לאירועים מתוקשרים או לשתף ברשתות החברתיות תמונות זוגיות, אבל נראה שלא עוד.

רודינה ככל הנראה החליטה שהקשר מספיק יציב בכדי לחלוק אותו עם עוקביה ברשתות, כך שהדוגמנית שנופשת בימים אלה עם בן הזוג ביעד האקזוטי קוסמיו שבתאילנד, שיתפה הבוקר תמונה רומנטית ראשונה שלה עם החבר, כשהם עומדים מחובקים  מחוף הים.



לצערכם, גם הצעד הראשון לחשיפה נותר מעורפל כי הדוגמנית לא באמת ממש חשפה את זהותו של פז אלא העלתה תמונה בה רואים רק את גבו החסון של פז אך ללא זכר לפניו. יש האומרים כי למדה מטעויות העבר של זוגיות מסוקרת וחוששת מהעין הרע. העיתוי של התמונה שבחרה רודינה לעלות הוא לא מקרי, כי הערב ב 22:40 תוכנית "אנשים" ב"קשת" 12 תדבר הדוגמנית לראשונה על הזוגיות שנגמרה עם אייל גולן ועל זו שהתחילה עם פז.



"עצרתי לחשוב עם עצמי והבנתי שזה לא מקום שטוב לי אז אם לאמא לא טוב אז לילדים מן הסתם לא יהיה טוב ופשוט הבנתי שעשיתי את הדבר הנכון ויכול להיות שגם עשיתי אותו באיחור. היום אני בעצם מבינה מה זה מערכת יחסים אמיתית. איך אמורה בכלל להיות מערכת יחסים.

הפרידה עם אייל היא לא הייתה על קנאה, הפרידה הייתה מהרבה סיבות אחרות. מה שלא הצלחנו לפתור ביננו את יודעת יש דרכים אחרות. אני מאוהבת עכשיו. אני חושבת שזו הזוגיות הכי טובה שהייתה לי בחיים. לא חשבתי שאני תוך שניה אמצא את עצמי במערכת יחסים וכבר חושבת על פרק ב' וזה לגמרי שם. חושבת על להרחיב את המשפחה, לעבור לגור ביחד...הכל"