נראה שאת ריאליטי ה"תבוריז'" היו צריכים לצלם בימים אלו, בהם הם לגמרי יכולים לתת פייט רציני לכל הדרמות שמתחוללות ב"משפחת קרדשיאן". בתחילת השבוע קראתם כאן ב-TMI כי בן אל תבורי ארז את חפציו, עזב את הדירה המשותפת שלו עם אורטל עמר ובנם תו פרינס ועבר לדירה חדשה בבניין סמוך, זאת לאחר שהשניים החליטו לקחת ברייק מהקשר ולבחון לאן הם ממשיכים מכאן.

בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום: אינסטגרם)

למרות הנתק בשנים האחרונות, לאבא המפורסם שימי תבורי שאחראי על הגנים של בן אל יש מה להגיד על הפרידה המתוקשרת כמו גם על העובדה שאשתו לשעבר ואמא של בן אל, אביבה תבורי נכנסה לבית הכי מדובר במדינה ב"אח הגדול VIP".



"אני הראשון שאמרתי שזה לא מתאים וניבאתי מראש את הפרידה. בן אל בחור טוב רק בן 27 כל החיים עוד לפניו, לא בראש שלו להחליף חיתולים. לחיות חיי זמר זה לא קל, זה לא איש משפחה. יש המון פיתויים, מעריצות ומחזרות, הוא חוזר בשעות מאוחרות בלילה אחרי הופעות, טיסות לחו"ל, בטח יש לא מעט קנאה. זה מה שקרה לי עם אביבה. ההיסטוריה חוזרת על עצמה. יש לי תחושה שזה קשור גם לאביבה, היא בטח אומרת לו תיזהר ותשמור על הכסף שלך. כנראה הם רבים על כסף. אביבה נורא משפיעה עליו והיא חולת כסף".

שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)
שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)

"למה היא כל הזמן משתמשת בשם שלי ומציגה את עצמה כאביבה תבורי? אני לא בעלה והיא כבר לא תבורי וכל פעם שהיא מתגרשת היא חוזרת לתבורי היא מנסה לרכב על השם שלי שתפסיק להשתמש בו, זאת המשפחה שלי. קוראים לה אביבה אזולאי או טלקר לפי שם המשפחה של הבעל האחרון שלה. למה היא לא הציגה את עצמה באח הגדול כאביבה טלקר? היא בוכה ומדברת עליי, אני לא דיברתי עליה מילה כשהייתי באח הגדול ולא ריכלתי והגעתי למקום השני. מספרת שקרים על הפלה, מאיפה היא ממציאה את זה?"

יהודית באומן אשתו מסרה ל-TMI: "שימי ניבא את הפרידה של אורטל ובן אל, הכל היה כל כך מהר. מי שרץ מהר נופל מהר. הוא בדיוק רק פרץ אחרי שנים שנורא רצה. אורטל ציפתה שהקן המשפחתי יהיה סגור ואינטימי והוא יהיה איתה יותר, כמו כל אישה. היא הייתה צריכה לברר על הגנים המיוחדים שלו לפני כי תפוח לא נופל רחוק מהעץ. הטעות היחידה שלהם שכלום לא היה מתוכנן. התרבות ביניהם שונה, היא הרבה יותר מבוגרת ממנו. היא הייתה צריכה להיות קצת יותר חכמה ולדעת איזה מחיר והשלכות היא תשלם. הוא לא יחזיק מעמד, לא יתעורר בלילות ולא יוכל לעשות מה שכל אבא עושה. אנחנו חששנו שזה מה שיקרה. אני מחבבת את אורטל נורא, היא הייתה צריכה לדעת במה זה כרוך".

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)