יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי שנאבקת ביחד עם בתה קארין במחלת האנרוקסיה והבולמיה כבר מזה כעשור, יצאה בפוסט זועם נגד השורדת הטרייה ליהיא גרינר. כוכבת תוכניות הראיליטי שמשמשת בשנה האחרונה עבור לא מעט נשים ונערות גורו לירידה במשקל העלתה סרטון בקבוצת הפייסבוק הפרטית שלה הנקראת "ליהיא לייט" שם חשפה כי עברה שלושה חודשים קשים בהם העלתה במשקל ולכן גם נטשה את הקוראים שלה בגלל שאיבדה את המוטיבציה.

ליהיא גרינר (צילום: מתן צור)
ליהיא גרינר (צילום: מתן צור)

גרינר חשפה כי בצילומי הישרדות לא אכלה 47 ימים וירדה שישה קילו וכעת היא חושפת שעלתה אותם בחזרה פלוס קילוגמים נוספים וסיפרה כי היא חוששת בכלל לעלות למשקל, כי היא אוכלת ללא הפסקה". באומן, שנושא המשקל רגיל מאוד עבורה יצאה בפוסט זועם נגדה וכתבה: "ליהיא גרינר, כשתקראי את יומנה המצמרר של קארין הבת שלי, תביני שכמה שכל אלה שהן פרו רוזי הורגות עוד יותר את בנותינו. אני מבינה שיש לך בעיה עם המשקל ואת רוצה להישאר רזה, וכמו שאת יודעת יש הרבה בנות שסובלות מאנרוקסיה, נרבוזה ויסבלו עוד יותר כשאת מעלה פוסטים פרו דיאטות. אלו הסיבות שבגינן האנורקסיות מכניסות לראשן את הצורך להישאר רזות ולמות ככה. את תומכת בהן. את אמא, הפסיקי במיידי את הפרסום על אכילה לא אכילה, יש דברים יותר חשובים חוץ ממראה חיצוני, האברים שלך הם לא חלקי חילוף לרכב זה חיים ומוות"



ליהיא גרינר מסרה בתגובה: "אני חס וחלילה לא מעודדת אנרוקסיה ולא אוהבת רזון אני חושבת שזה דוחה. אני מעודדת אורח חיים בריא ואנושי, אני מעודדת לאכול. יהודית לא מכירה את הדרך שלי, אני מבינה שהיא עוברת תקופה מטורפת עם הבת שלה. אני מאוד אוהבת את יהודית אני חושבת שהיא מדהימה אבל היא עדיין לא מבינה אותי. אני אוהבת שאני 60 קילו ולא פחות אני חושבת שזה בריא מאוד ומתאים לגובה שלי. אני מעודדת ספורט ואני מעודד לחטב את הגוף עם תזונה בריאה ואני עכשיו בבולמוס זאת אומרת שאני ההפך מהבת שלה. הבת שלה לא אוכלת בכלל ואני אוכלת ואוכלת ואני לא מפסיקה זו גם בעיה. אני צריכה לאזן ולאכול בריא ואם אני כבר בבולמוס אז אעשה את זה עם דברים בריאים ולא עם דברים שהם פח".

יהודית וקארין באומן ושימי תבורי (צילום: פרטי)
יהודית וקארין באומן ושימי תבורי (צילום: פרטי)