אייל ברקוביץ' כשל בלשונו פעם נוספת במהלך שידור תוכניתו המשותפת עם אופירה אסייג. אחרי שבשנה שעברה פגע בסתיו סטרשקו במהלך ראיון בתוכנית, אביבית בר זוהר נאלצה לעבור חוויה דומה. בר זוהר התארחה בשישי האחרון בתוכנית, ובמהלך השיחה הלא נעימה שנערכה באולפן, המנחה רמז לה שגברים ספונסרים באים אליה רק בשביל לשכב איתה. היא השיבה לו בתגובה, ולמחרת תקפה אותו בסטורי שהעלתה. 

היא פתחה עליו פה ואמרה: "אייל ברקוביץ', אולי תלמד, תשכיל ותפנים את מה שיש לי להגיד לך. אז אירחת אותי אצלך בתוכנית האחרונה. בהתחלה אמרתי 'איזה כיף, אני באה לדבר על העשייה שלי. זה כיף לקבל פרגון על משהו שאתה עושה'. ומה אתה עשית? בשנייה לקחת את הכל וזרקת הכל לפח, כי זה לא עניין אותך. מה שעניין אותך ברקוביץ', זה שגברים באים לשכב איתי וללכת".

"איזה מזל שהעורכים שלך בתוכנית הם גאונים והשמיטו כל ראייה לזה. כי אחרת, עורך הדין שלי כבר הכין לך מכתב תביעה שתקבל ביום ראשון בבוקר. ניסית להקטין ולהשפיל אותי ובוא אני אגלה לך שאני עברתי הרבה טמבלים כמוך, ורק בזכותך ורק בזכותם אני היום האישה שאני היום. אני פיתחתי לא עור של פיל, עור של קרוקודיל מגברים כמוך. אני לא מפחדת מגברים כמוך, אתה לא מרתיע אותי, אין לי שום רצון להיות חברה של בן אדם כמוך, כי ניסית השפיל ולבזות אותי - כי אתה לא באמת מכיר את הנשמה האמתית שלי. שפטת אותי שוב כמו רוב האנשים על פי מראה שלי. הקטנת אותי".
היא המשיכה כשהיא עם דמעות בעיניים: "אמרת לי אין לך משפחה, מה היא יודעת. אם אין לי משפחה אין לי לב? אני לא מבינה את זה - אם אין לי משפחה אני לא רוצה ילדים? תתבייש לך!  ותזכור דבר אחד ברקוביץ' המלבין פני חברים, כאילו שפך דמים. תאמין לי שזה דבר נוראי מה שאתה עושה ושום רייטינג בעולם לא ייכפר על זה. תיקח את זה לתשומת ליבך, והנה יום שישי בערב גרמת לי לדמעות. גרמת לי לבכות ולעצב נפשי. אז תיקח את דברים שלי ואולי פעם הבאה תפסיק להשפיל בנות שבאות אליך, לקדם את עצמן. תרים להן. זה לא יזיק לך , רק יעצים אותך. שיהיה לך בהצלחה ברקוביץ' שבת שלום".

אייל ברקוביץ לא נותר אדיש לתגובה החריפה של בר זוהר והתנצל בבפניה על דבריו תוך כדי שהבטיח לפצות אותה על כוס קפה: "היי אביבית מה קורה הבנתי שנעלבת מאד בתוכנית אז קודם כל אני רוצה להתנצל זאת לא הייתה המטרה שלי לפגוע בך פשוט היה וויכוח ובלהט הוויכוח נאמרו דברים. אז עוד פעם אני מתנצל בפנייך ומאחל לך את כל הטוב שבעולם ואני מזמין אותך לקפה עליי, מתי שאת רוצה ובאהבה".