בשעות הבוקר המאוחרות, הנוסעים והשבים בשדה התעופה בן גוריון זכו לפגוש את צמד הזמרים המצליחים סטטיק ובן אל תבורי שנחתו בישראל וזכו לקבלת פנים חמה ומפרגנת מהאזרחים הישראלים, אחרי שחזרו הבוקר משהות ממושכת בת יותר משבועיים בניכר במסגרת מסע הקידום שלהם ברחבי ארצות הברית.

היישר משדה התעופה השניים התפצלו, כשסטטיק ובת הזוג שרית פולק המתגוררים בחיפה נסעו ישר לנווה אילן לצילומי גמר "הכוכב הבא לאירווזיון" ואילו בן אל תבורי עשה עצירה קטנה בתל אביב. התחנה היחידה בה ביקר תבורי רגע אחרי נחיתתו הוא ביתו, שם חיכתה לו אמו אביבה שבזמן היעדרו הספיקה להיכנס ואף למצוא עצמה מחוץ לבית "האח הגדול VIP". ככל הנראה את הבן תו פרינס שממש בקרוב ימלאו לו שלושה חודשים הוא טרם הספיק לפגוש ואנחנו מניחים שזה עניין של זמן עד שיקרה האיחוד איתו ועם אם בנו אורטל עמר, אז ייאלץ לתת לה הסברים על הסרטון שעלה לרשתות החברתיות, שם נראה מתגופף עם אישה אחרת.



לתבורי אין רגע דל כי שלוש שעות בדיוק אחרי שהגיע לתל אביב, הוא עלה על אאוטפיט נוצץ חדש ויצא שוב במהרה הפעם כדי להצטרף לסטטיק ולשאר השופטים והפיינליסטים שיתחרו הערב על המקום הראשון ועל הכבוד לייצג את ישראל באירווזיון.