פחות מיממה עברה מאז הפיצוץ המתוקשר של אורטל עמר ובן אל תבורי, אז השניים התווכחו, הזמינו המשטרה והעבירו את המריבה גם לחשבונות האינסטגרם שלהם. היום (שלישי) שי גולדשטיין ולאה לב חברי "מועדון ארוחת הבוקר" ב-103FM התקשרו לפרשנית לענייני משפחת תבורי- יהודית באומן אשתו הנוכחית של שימי, אביו של בן אל לשמוע מה יש לה להגיד בנושא.

בימים יפים יותר. אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)
בימים יפים יותר. אורטל עמר ובן אל תבורי (צילום: אינסטגרם)



שי:
"בוקר טוב יהודית באומן מה שלומך? שמענו על המריבה והמשטרה בבית של אורטל ובן אל ונשבר לנו הלב".

לאה: "שמענו שפתחתם את ביתכם לאורטל והזמנתם אותה להיות עם התינוק אצלכם".

יהודית באומן: "תודה שהתקשרתם. שמענו את כל מה שקרה ומה שעובר עליה וניסינו לא פעם ולא פעמיים לעזור. אני כתבתי לאורטל וגם שימי בעצמו טלפן אליה אחרי חשיבה מרובה והיא לא ענתה. היא לא הגיבה ואנחנו מבינים שהיא עוד הייתה בתקווה שהוא יחזור אליה ולא רצתה לשבור את ליבו ולעשות דברים שהוא לא יאהב. אנחנו מבינים שהמצב כל כך שבור ומריר והחלטנו לבקש ממנה להגיע אלינו ולתת לה את כל העזרה שבידינו להציע. אלו ריבים שקורים כמעט בכל בית וצר לנו על התינוק. זו חוסר התחשבות במצב של יולדת. תנוחו רגע ותנשמו, היא רק ילדה".

פותחים את הדלת. יהודית באומן ושימי תבורי (צילום: פרטי)
פותחים את הדלת. יהודית באומן ושימי תבורי (צילום: פרטי)

שי: "יצא לך לדבר עם בן אל?"

יהודית באומן: "לא יצא לי לדבר איתו אבל הוא מבין שאני מבינה. אני מבינה את עומק הדאגה ויש כאן איזושהי רדיפה סתמית אחרי אורטל. אני חושבת שבמצבים כאלה, זה לא אנשים שגרים ברחוב ולא מרוויחים כסף אז תנו לה להתרגל למצב החדש שלה, תנו לה זמן איכות עם הילד".

שי: "יש נשים שאחרי שהם יולדות הן עוברות למלונית לשבוע. אפילו את זה לא נתנו לה".

יהודית באומן: "אני בתור אמא יודעת מה זה, אני חושבת שהבחורה הזאת עוברת משבר כל כך גדול. היא רצתה משפחה והגיע ילד. היא לא אשמה והיא לא עשתה את זה בכוונה".

לאה: "דווקא בעניין הזה בן אל העלה סטורי".

יהודית באומן: " בן אל מעלה כל יום סטוריז זה לא משנה בן אדם צריך להיות יציב ומיושב בדרכו. לא מדובר כאן באוויר אלא בחיים של תינוק שחי כרגע בתוך המיטה שלו בחדר. חכה רגע ותנשום, תנו לה".

שי: "למה הוא מיהר לקום וללכת? מה קרה? נראה לי שברגע שהגיע תינוק הוא הבין שהוא רוצה לישון בלילה, שאם מישהו בוכה בלילה כשהוא ישן אז הוא עוזב את הבית"

יהודית באומן: "זה לא שייך. איפה האחריות? אני בטוחה שאורטל עושה את כל המאמצים לקום. השוק היחידי שיש לי זה שהבחורה לדעתי ולהערכתי נמצאת בדיכאון לאחר לידה וחווה קושי רגשי עצום. איפה ההורים פה ואיפה האמא שם?"

שי: "המשפחה שלה לא עוזרת לה?"

יהודית באומן: "אני לא יודעת איפה הם ובאיזה מקום הם ממוקדים. ליבי יוצא אליה וביתנו פתוח. אנחנו מוכנים לעזור בכל מה שאפשר".

שי: "מלבד זאת מה שלומך ומה שלום שימי? איך הבת שלך?"

יהודית באומן: "אני נערכת לוועדת האתיקה. הבת שלי חייבת עזרה אחרת היא לא תשרוד את השנה. היא נמצאת באי ספיקת כליות במצב נוראי. אנורקסיה קשה ואגרסיבית ביותר. למרות זאת אנחנו נלחמים. אנחנו כל יום נמצאים באיכילוב ורוצים להציל אותה, על הדרך אנחנו גם יכולים לעזור לאורטל".

שי: "כל הכבוד, יש לכם לב ענק להכיל את כל זה. תמסרי גם לשימי. שיהיו לך עוד המון כוחות ותודה לך יהודית".

בעלי ניסיון עם ילדים. (צילום: יח"צ)
בעלי ניסיון עם ילדים. (צילום: יח"צ)