לא רק חבורת הוונדרוומן כובשת את פריז בחופשה בלתי נשכחת, אלא גם המעושרת ניקול ראידמן שלקחה את בתה מישל בת ה-8 לחגיגות שבוע האופנה בעיר הכי רומנטית בעולם. האם ובתה הוזמנו כאורחות כבוד לשבת בשורה הראשונה בתצוגה של מותג האופנה המוביל הרמס. מדובר בהישג חסר תקדים מכיוון שמישל, היא הילדה הראשונה מתחת לגיל 18 שזוכה להיכנס לתצוגת אופנה של מותג בינלאומי בשבוע האופנה ועוד לצפות בה מהמושב הכי מכובד בשורה הראשונה.

האם הנרגשת תיעדה ברשתות את המאורע החגיגי ואף הציגה את הלוק של מישל שכלל בגדים של מיטב המעצבים, כולל פריטים מיוחדים של הרמס שעוצבו במיוחד בשבילה ולגודלה. החוויות המדהימות רק המשיכו, ומישל הקטנה אף זכתה להצטלם עם מנכ"לית החברה בפריז ועמדה בגאון מול עדר צלמי הפפראצי שעטו על הרעיון של הילדה הראשונה בתצוגה בינלאומית.



בתום התצוגה המשיכה ראידמן יחד עם בתה וחבריה לחגוג את המאורע המכונן במסעדה צרפתית נחשבת ובזמן הרמת הכוסית, ראידמן נתנה לבתה לשתות יחד עם כולם כוס שמפנייה. המעושרת והפה הגדול שכבר הבינה שזה רק עניין של זמן עד שהיא תקבל ביקורות ותגובות נאצה על שאפשרה לבתה הקטנה לשתות שמפנייה ותיעדה את זה לרשתות, הקידמה את כל המבקרים ואמרה: "היום היא גם טועמת שמפניה בפעם הראשונה כל הנשמות הטובות לא להגיד לי מילה, ולא רבע מילה על זה שהבת שלי טועמת שמפניה. חמודות היא לא תהיה אלכהוליסטית, היא רק טועמת". אז פנתה ניקול לבתה ושאלה "טעים?" כשמישל אישרה שטעים לה המשיכה ניקול "אלכוהליזם לא בבית ספרנו כי אמא אף פעם לא שתתה אבל זה הגיל להתחיל".

לוגמת. מישל (צילום: מתוך הסטורי של ניקול ראידמן)
לוגמת. מישל (צילום: מתוך הסטורי של ניקול ראידמן)