שלושה ימים חלפו מאז יצא עדי לאון מבית האח הגדול, חזר לחיק משפחתו וחבריו הטובים, ואף הספיק לקבל מידע על מה שהתרחש העונה בבית, מאחורי גבו. בין הדברים הופתע לשמוע, כי חברו הטוב לריאליטי לירן שטראובר העמידו להדחה שוב ושוב.

אתמול נרשם מפגש איחוד של הדיירים והחברים הטובים שטראובר ולאון בבית קפה השכונתי במתחם צמרת, יחד עם דנה רון והסוכן המשותף של השניים יריב נתי, אליהם הצטרפה גם המודחת השלישית של הבית אביבה תבורי שמתגוררת עם בנה בן אל באזור. שטראובר ולאון ניצלו גם את המפגש בכדי ללבן את העניינים ביניהם. כידוע למרות ששטראובר העמיד את לאון להדחה בבית, רגע אחרי שהודח הוא קרא לכל עוקביו ומעריציו להצביע ללאון בגמר הגדול.

חברים טובים. לירן שטראובר ועדי לאון (צילום: אינסטגרם)
חברים טובים. לירן שטראובר ועדי לאון (צילום: אינסטגרם)


עדי לאון מסר:" אני ולירן בבית ומחוצה לו חברים טובים מאד. אני מודע מאד לכל השיח שנוצר בחוץ בגלל שלירן העמיד אותי להדחה כמה פעמים למרות החברות. אבל בגלל שהוא היה בטוח שהקהל יעביר אותי פעם אחר פעם מה שבאמת קרה, הוא נהג כך. אני לא שופט חברים בלחץ כי הבית יכול לתעתע בכל אחד ואחד. היינו ונשארנו חברים טובים ולירן אולי מהבודדים מבית האח שימשיך להיות חבר שלי".

לירן שטראובר מסר:"חברים היינו לפני ואחרי. הבנו אחד את השני שזה משחק והכל מאהבה ובצחוק ובגלל שהוא היה חזק מאד העמדתי אותו להדחה. דיברתי איתו ועם מלי. היינו חברים טובים ונישאר חברים טובים, הכל בסדר".

מפגש פסגה. עם דנה רון, יריב נתי ואביבה תבורי
מפגש פסגה. עם דנה רון, יריב נתי ואביבה תבורי