חודש ימים חלפו מאז דיווחו מדורי הבידור על הזוגיות הטרייה של עומר אדם עם שיראל טולדנו תלמידת כיתה י"ב בת ה-17 המתגוררת עם הוריה בדירת פנטהאוז מפוארת במתחם צמרת, באותו בניין בו מתגורר הזמר. השניים אומנם לא אישרו את הקשר החדש, אבל אם היה לכם ספק, אז עכשיו אפשר להכריז רשמית על החדשה בחייו.

לא טו באב וגם לא יום האישה גרמו לשניים להיחשף כזוג הטרי בביצה אבל דווקא בפורים, החג בו רוב האנשים עסוקים בלעטות מסכות, אדם וטולדנו בחרו להפסיק להסתתר ולצאת עם הבשורה המרגשת. את חגיגות הפורים העבירו השניים במסיבה סוערת בפארק הירקון בתל אביב כשהם בתחפושת זוגיות ובעוד אדם העדיף להשאיר את הפרופיל שלו באינסטגרם על טהרת אחוות הגברים כשהעלה תמונה שלנו עם חברים כשהם בלבוש סעודי מסורתי, טולדנו בחרה להוציא את הזוגיות שלהם לאור והעלתה תמונה ראשונה שלא מותירה שום מקום לספק.



למעלה משנה וחצי עברו מאז נפרדו אדם ורומי עפרון, אחרי שנתיים של זוגיות ומאז, למרות ששמו נקשר בלא מעט בנות יפות בביצה כדוגמאת עדן פינס ויעל שלביה מעולם לא התקבל אישור רשמי לזוגיות ובטח שלא עלתה תמונה משותפת ברשתות החברתיות. עכשיו נראה שזה לגמרי הדבר האמיתי ואחרי חודשים של מערכת יחסים סודית השניים החליטו להיחשף.