למרות דחיית ביקורה של קים קרדשיאן ווסט התייצבה אתמול בר רפאלי עם אמא ציפי ואחיה און בחנות הדגל של קרולינה למקה במתחם סינמה סיטי בראשון לציון לרגל השקת מתחם פופ אפ חדש. בתוכניות המקוריות הייתה אמורה כוכבת הראיליטי הכי מפורסמת בעולם לעמוד לצד רפאלי אך לאור ביטול הגעתה המשיכה החברה להציג עסקים כרגיל וערכה את האירוע בלעדיה.

אז למרות שקרדישיאן לא מתייגת את הטופ מודל הישראלית שלנו ברשתות החברתיות בצילומים מהקמפיין המשותף, רפאלי מתנהגת כרגיל ומשדרת יחסים קרובים לקרדישיאן. רפאלי סיפרה כי קים היא המודל לחיקוי מבחינתה ורק בזכותה היא הבינה איזה עבודה קשה זה להיות הבן אדם הכי מפורסם בעולם. עוד חשפה שמאוד נהנתה משיתוף הפעולה וסיפרה כי היא מקווה שקרדישיאן תגיע בקרוב לארץ כי היא הכינה לה מסלול שלם של אטרקציות ומקומות בילוי שאהובים עליה, כשבראש ובראשונה מתוכננת נסיעה למקום הנמוך בעולם ים המלח, בעיקר בגלל הפסוריאזיס של קים.

משדרת עסקים כרגיל. בר רפאלי (צילומים: שוקה כהן)
משדרת עסקים כרגיל. בר רפאלי (צילומים: שוקה כהן)


אז אומנם (עדיין) לא זכינו לראות את קרדשיאן בגבולות ישראל אבל אתמול, רגע לפני הסערה הגדולה והגשם שפקד אותנו, עוקביה של רפאלי זכו להצצה לתמונה פרובוקטיבית שבחרה לשתף בה היא נראית נטולת חלק עליון וחושפת ישבן מוצק ומוכן לקיץ וקצת גרמה לנו להתגעגע לחוף הים. 

עוד התייצבו באירוע והציצו בקולקצייה של קרדשיאן: נועה קירל, בר זומר, דנה פרידר, רונה לי שמעון, ירדן ויזל, שביט ויזל, אליהו שבתאי, מיכל פרס ועוד רבים.



עם אמא ציפי
עם אמא ציפי

שביט ויזל, נועה קירל ובר זומר
שביט ויזל, נועה קירל ובר זומר

נולדו לרקוד. רונה לי שמעון ודנה פרידר
נולדו לרקוד. רונה לי שמעון ודנה פרידר

מי צריך את קים? הורסת
מי צריך את קים? הורסת