אחרי שדנה אינטרנשיונל נבחרה לשמש כפרזנטורית לחברת התעופה אל על לרגל קמפיין חדש לתיירים הרבים שצפויים לפקוד את ישראל לטובת האירוויזיון בחודש הבא, כעת בוחרת חברת התעופה המתחרה, ארקיע פזרנטורית משלה, לא פחות דיווה מאינטרנשיונל. האישה עם הפה הגדול, ניקול ראידמן קוטפת קמפיין נחשק ונבחרה לשמש פרזנטורית לחברת התעופה "ארקיע". הבחירה בה אינה אקראית, ראידמן כזכור הגשימה בחודש שעבר חלום כששימשה דיילת בטיסת ארקיע בוולנטיין דיי האחרון כשקיבלה את פני הנוסעים וחילקה להם שמפניות ושוקולדים על חשבונה. בעקבות האירוע המפתיע, שהביא בין היתר לפרסומים שונים, נרקמו בין הצדדים יחסי חברות שהובילו לחתימת ההסכם.

מתאים לה בול. ניקול ראידמן (צילומים: אלכס ליפקין)
מתאים לה בול. ניקול ראידמן (צילומים: אלכס ליפקין)

ראידמן שאוהבת את מדי הדיילים ואת הג'וב המעופף תשמש פרזנטורית לשנה הקרובה ועבור הקמפיין תשלשל לכיסה סכום של שש ספרות. הבחירה בראידמן כפרזנטורית מגיעה בעקבות הליך התרחבות של החברה שמגדילה את צי מטוסיה עם איירבאס חדישים ויעדי טיסה חדשים.



ניקול ראידמן מסרה בתגובה: "זה כבוד גדול להיות פרזנטורית של חברת תעופה ישראלית, הם הגשימו לי חלום לפני חודש להיות דיילת ליום אחד והחלום הפך למציאות. אני נרגשת לקראת הקמפיין , יש למה לצפות".

ברור שגם הילדים בתמונה! עם מישל וריצ'י
ברור שגם הילדים בתמונה! עם מישל וריצ'י