את הבוקר פתחו בני משפחת נתניהו עם חיוך רחב, בינימין נתניהו הוא ראש ממשלת ישראל בפעם החמישית. גם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו מאושר עד השמיים, לא רק כי יוכל להמשיך לצייץ נגד כל מי שיעז לתקוף את משפחתו ולהתערב בהחלטות מדיניות חשובות, אלא גם בעיקר כי יש לו חברה יפיפייה שתומכת בו בפומבי.

אחרי שהעלתה פוסט תמיכה בליכוד וקראה לכולם "לבחור נכון ולשים את הפתק הנכון", אמש רגע לפני חצות ואחרי פרסום המדגמים השונים שהציגו פער קטן למפלגת "כחול לבן" העלתה סטפני חזניוק תמונה משותפת שלה עם יאיר נתניהו לאינסטגרם וכתבה פוסט מרגש להעלאת המורל: "בלי קשר לתוצאות אני רק רוצה להגיד לך אני גאה בך. על מי שאתה, מה שאתה, הדברים שאתה סופג ומכיל על התרומה האדירה שלך לטובת המדינה שלנו. זה כ"כ לא מובן מאליו מה שאתה עושה ולהיות לצידך בתקופה הקשה הזאת- לא פשוט בכלל, אבל מתגמל. אוהבת וגאה מאוד".



יאיר נתניהו שמרבה לצייץ ציוצים מעוררי דרמה, לא נותר אדיש לפוסט שהקדישה לו זוגתו והגיב לה ברגשות חיבה: "האישה שלי, נשמה שלי, תודה על הכל. ניצחנו". גם הזמר רגב הוד שמשמש הזמר של המפלגה, שעלה אמש לשיר את המנון "התקווה" עם ניצחון הליכוד וגוש הימין, כבר הספיק להתוודע לזוג מקרוב העלה תמונה עם השניים מהמטה וכתב "זוג מהמם ואהוב".




קיבלו אישור. סטפני יאיר ורגב הוד
קיבלו אישור. סטפני יאיר ורגב הוד