הייתה לנו הרבה תקווה לסיפור האהבה של אחווה סיטבון ויהונתן רונן אך הכל התנפץ בינואר האחרון, כשאחרי חצי שנה של זוגיות והמעבר של כוכבת "חתונה ממבט ראשון" לביתו של כוכב "כמה רחוק" ובתו בברצלונה, השניים החליטו להיפרד. אבל כעת מסתמן כי השניים הבינו שהם יותר טובים ביחד ובימים אלה ממש הם נופשים יחדיו הרחק מאור הזרקורים וכמעט בלי תיעוד ברשתות החברתיות בתאילנד, בניסיון לתת צ'אנס נוסף לקשר. עם כל הרצון הטוב נראה שעדיין לא הכל הולך חלק ותקרית לא צפויה כמעט השאירה את סיטבון בארץ.

כשהיא במרחק 10 שעות מהחופשה המושלמת, רגע לפני שסיטבון עלתה על הטיסה לתיאלנד בכדי לבלות עם האקס המתקמבק בחופים הקסומים הדברים השתבשו. חצי שעה לפני ההמראה וממש רגע אחרי הבידוק הביטחוני בשדה התעופה, נקרע דף הדרכון עם התמונה שלה, מה שימנע ממנה לעבור בין המדינות.

יצאו לאור. אחווה סיטבון ויהונתן רונן (צילום: אינסטגרם)
יצאו לאור. אחווה סיטבון ויהונתן רונן (צילום: אינסטגרם)



בלחץ של זמנים והיסטריה פנתה סיטבון לגורמים מסייעים בשדה התעופה בביקורת הדרכונים, שם הנפיקו לה במהרה דרכון חדש ונציג של חברת התעופה אף העביר אותה שוב במהירות בבידוקים הבטחוניים כך שאחרי פחות מחצי שעה היא מצאה את עצמה יושבת בטיסה בדרכה לחופשה הרומנטית עם יונתן רונן. סוף טוב הכל טוב ואנחנו מקווים שזה גם יהיה הסוף של מערכת היחסים הזו שקיבלה הזדמנות שנייה.