הגסטרונומית מיכל אנסקי עוברת תקופה לא טובה מבחינה בריאות אך מזל שיש לה אהבה חדשה בחיים שגורמת לה לחייך ולפרוח. אנסקי שלא יוצאת מביתה בשבועיים האחרונים מאז התסמונת על שם בל שפקדה אותה, זכתה לביקור מהצמוד הטרי אייל אמיר בן ה- 36 המתגורר בניו יורק, שהגיע לתמוך באהובתו לאור מצבה הרפואי.

לראשונה המאסטרשפית חשפה תמונה שלה מחוץ לביתה ולא לטובת טיפולים אלא לשאוב אנרגיה מנופיה הקסומים של ישראל. אנסקי ובן זוגה יצאו לטייל במעגן מיכאל יחד עם זוג חברים טובים, היא אף העלתה תמונה זוגית מקסימה שלהם ביחד מהיעד התיירותי כשפניה לגמרי מוסתרות ומביטות אל עבר השקיעה בים לצד הכיתוב "הלב הוא השריר החזק ביותר".



כזכור, אנסקי עברה לפני כשבועיים אירוע חמור במהלך טיסה חזרה ארצה מארצות הברית. היא נרדמה בטיסה וכשהתעוררה חצי מפניה שותקו, היא סבלה מדיבור לקוי וחוש טעם רדום. היא הובהלה לבית החולים ואובחנה כסובלת מתסמונת על שם בל, הפרעה עיצבית שגורמת לשיתוק ועיוות בפנים, הפרעה שאמורה לעבור עם הזמן.

מאז האירוע אנסקי לא יצאה מביתה למעט לקבלת טיפולים ושיקום שהיא עוברת וכעת לראשונה היא יוצאת מהבית עם החבר הטרי עימו היא נמצאת בזוגיות כבר ארבעה חודשים. בפוסט שפרסמה עשרה ימים אחרי שחשפה את מצבה הרפואי דיווחה כי עדיין אין שיפור וכתבה "אני לא יודעת מאיפה להתחיל, כלום עוד לא נגמר. 12 ימים בתוך זמן לא זמן. בגלל הסטרואידים שלקחתי הכל הרגיש כמו שיי סמיל ומר של זמן מחוץ לזמן. אני מתעוררת בבוקר אל תוך שנייה כזו, אולי פחות משניה שהתודעה שלי מטושטשת והכל בסדר, אלוהים איזה סיוט רע היה לי. ואז אני מפהקת והפנים שלי לא. "