הזמרת בריטני ספירס אשפזה את עצמה לפני מספר שבועות במרכז לבריאות הנפש בלוס אנג'לס בכדי לקבל עזרה בהתמודדות עם הלחץ והחרדה שהיא חווה בעקבות המצב הבריאותי של אביה ג'יימי. אך בימים האחרונים נראה שספירס  לא מתמודדת רק עם בעיות נפשיות אלא גם עם חרושת שמועות על מצבה ועל כך שהיא מאושפזת בכפייה או שהיא מקבלת איומים על חייה.

בשעות הלילה (שעון ישראל) העלתה ספירס סרטון לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מעבירה מסר לעולם, כדי שכולם ידעו שהיא בסדר גמור ועומדת על שתי רגלייה "היי לכולם, רק בודקת מה עם כל אלו שהיו מודאגים לגביי" אמרה הזמרת בת ה-37 "אז כולם בסדר, המשפחה שלי עובדת תקופה של לחץ וחרדה לאחרונה ורק הייתי זקוקה לקצת זמן להתמודד עם הכל, אל תדאגו אני אחזור בקרוב". אמרה בעודה נראית מפוזרת, עם איפור מרוח ושיער מבולגן.



בכיתוב שלצד הסרטון, ספירס העלתה עוד פרטים על מצבה וכתבה: "רציתי לומר שלום כי דברים יצאו מכלל שליטה! ואו איזה שמועות, איומים על החיים של המשפחה שלי והצוות שלי ועוד דברים שפשוט משוגעים מדי מכדי לציין. אני מנסה לקחת זמן כדי להחלים אבל כל מה שקורה פשוט מקשה עלי, פשוט אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים וקוראים".