פחות משבועיים חלפו מאז נערך הגמר של הריאלטי החדש של קשת "2025" אז דומיניק שרמן גבר על הודיה כהן והוכרז כמנצח העונה. כהן היפה שהגיעה למקום השני והמכובד אומנם לא זכתה בדירה אבל זוכה כעת לככב בקמפיין המשמעותי הראשון שלה.

אז לא מדובר בסתם קמפיין אזוטרי, אלא באחד כזה של חברת אופנה גדולה ומובילה בישראל. כהן מצטרפת למנחה רותם סלע, אביב אלוש ועומרדרור המשמשים כפרזנטורים של חברת קסטרו וחתמה על חוזה לשנה כפרזנטורית של הרשת. כזכור, מזה זמן רב שלא הייתה צלע נשית בחבורה, וסלע הייתה לבדה מאז עזיבתן של דר זוזובסקי ונטע אלחימסטר.

כוכבת עולה. הודיה כהן (צילום: עדי סגל)
כוכבת עולה. הודיה כהן (צילום: עדי סגל)


כהן תדגמן את מותג בגדי הים של הרשת ומדובר בהזדמנות גדולה ובכבוד גדול לפתוח עם רזומה כזה כבר בתחילת הקריירה שלה. את הפרזנטורית הראשית של מותג האופנה והבעלים של הרשת, רותם סלע תפגוש כהן על סט הצילומים אבל לא בפעם הראשונה. כזכור סלע נכנסה לעיר 2025 עם אסי עזר במסגרת משימה שהוטלה על התושבים, אז סלע הגישה לכהן משקה נבט חיטה והזהירה אותה לא לירוק את זה אלא שכהן לגמה מהמשקה וכמה שניות אחרי לא הצליחה להחזיקו וירקה את תכולת הכוס על סלע. נראה כי סלע לא שמרה לה טינה על כך ואף זכרה אותה לטובה, עד כדי כך שהסכימה לצרף אותה לנבחרת הפרזנטורית של קסטרו שנמצאת בבעלותה.

ואו
ואו

לא נעים. רותם סלע והודיה כהן( צילום מסך: 2025)
לא נעים. רותם סלע והודיה כהן( צילום מסך: 2025)

נראה שהיא כבר יודעת את העבודה.
נראה שהיא כבר יודעת את העבודה.