זאת בהחלט אחת השנים הטובות של הדוגמנית הדנית, כוכבת הריאלטי והאקסית של יאיר נתניהו, לי לוי שמקפצת מעבודה אחת לשנייה. אחרי שהשתתפה בריאלטי "אמזונס" וב"גולסטאר נשים" האחרון שבמהלכו נפצעה ברגלה והוחלפה בדניאל גרינברג, חזרה לוי בת ה- 25 זה עתה מצילומי הסרט ההוליוודי הראשון שלה והיא כבר מקבלת הזמנה למסיבה נוצצת של חברה, נעמי קמבל שמה.

לוי כפי שדיווחנו לכם לוהקה לסרט "אמריקן נייטס" , לצד שורת כוכבים בינלאומיים ביניהם השחקנים אמיל הירש ("עד קצה העולם"), חברה הטוב וכוכב פמליה ג'רמי פיבן שהגיע לאחרונה לביקור בישראל, ג'ונתן רייס מאיירס ("הויקיניגם") והזמרת אנסטסיה. הצילומים לסרט רק הסתיימו ונראה שהיא כבר על הגל, כי לוי התבשרה לאחרונה שנבחרה לשמש שגרירה והפנים של מותג התכשיטים הספרדי TOUS בישראל.

כוכבת עולה. לי לוי (צילום: יח"צ)
כוכבת עולה. לי לוי (צילום: יח"צ)



אבל פה זה לא נגמר, כי בזמן שייערך בארץ גמר האירוויזיון ב- 18 למאי, לוי תהיה בדרכה לפסטיבל קאן, שם היא תכבוש את השטיחים האדומים ואת המסיבות הכי נוצצות ברחבי העיר. לוי כאמור, הוזמנה כאורחת למסיבה הפרטית של נעמי קמפבל שתיערך בחגיגות הפסטיבל קאן על ידי הטופמודל בכבודה ובעצמה, והוזמנה כאורחת כבוד לבלות במסיבה פרטית ונחשקת שמארגנת קמפבל בחגיגות פסטיבל קאן.