אחרי הבחירות הצמודות והדיונים הרבים להרכבת ממשלה נערך אתמול טקס השבעת 120 חברי הכנסת ה-21, כשמתוכם 49 נבחרי ציבור חדשים שמאז ימי אבק הכוכבים של פנינה רוזנבלום בכנסת ה- 16, לא היו זוהרים יותר. בין ח"כ החדשים התייצב עידן רול, החבר ה-34 ברשימת מפלגת כחול לבן וראש המטה הגאה של מפלגת "יש עתיד". רול הדוגמן בדימוס הגיע מלווה בהרכב משפחתי מלא לצד בן זוגו הזמר הראל סקעת ובנם ארי סקעת רול בן השבעה חודשים שבפעם הראשונה בחייו נכח בכנסת ישראל. 

מאז שהפתיעו השניים את עם ישראל כשחשפו תמונה משותפת של המשפחה הטרייה בפיג'מת דינוזאורים בחודש אוגוסט האחרון, פניו של ארי הקטן נשארו מחוץ לאור הזרקורים אבל ההורים המרוגשים החליטו שמעמד כזה מרגש מצדיק את חשיפתו של ארי ואתמול בשעות הערב העלו תמונת לרשתות החברתיות שם ניתן לראות לראשונה את הבייבי המתוק של השניים. עידן רול אף כתב: "היה מאד מרגש להישבע אמונים למדינה כחבר כנסת ישראל. אבל לא פחות, לעמוד שם עם המשפחה שלי. הניצחון הפרטי שלי. אני מבטיח לעשות הכל כדי שכל אחד ואחת במדינה הזו ינצחו באנו לשנות. בואו נתחיל".




גם השחקנית מאיה ורטהיימר כוכבת "שבאבניקים" התייצבה לתמוך בבעלה אסף זמיר מרשימת "כחול לבן" שהושבע כח"כ חדש. תוסיפו לרשימת הכוכבים את אשת הטלוויזיה מיקי חיימוביץ' שמתעקשת להחליף את מושב הכסא שלה מעור פרה והרי לכם טלנובלה של הכנסת ה- 21.