לידיעת מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, יש זוג כוכבי ריאליטי חדש שמאיים על מקומכם בתעשיית הבידור. זה כבר מזמן הפך לטרנד נודע של זוגות חדשים בביצה המורכבים מיוצאי תוכניות ריאלטי. בדרך כלל הזוגות מתאהבים במהלך הצילומים עצמם כשלרוב הזוגיות לא שורדת כשהמצלמות נסגרות, אך יש מקרים נדירים כמו אשכנזי ואביחי או כמו אליאב אוזן ודנית גרינברג שמצליחים להפוך את הרומן המתועד לסיפור אהבה גדול.

לאחרונה, נתקלנו גם כמה כוכבי ריאליטי שכל אחד מהם השתתף בפורמט אחר, אך החוויה הדומה שעברו ותחושת 15 דקות התהילה יוצרו סוג של בונדינג והבנה שהפכה לעיתים לסיפור אהבה כמו לדוגמא אחווה סיטבון ויונתן רונן או אפילו לירן שטראובר וטל טלמון. אז קבלו את הזוג החדש בביצה שמנהל בחודשיים האחרונים זוגיות הרחק מאור הזרקורים והחליטו להיחשף ברשתות החברתיות.



אור שפיץ השפית הורדרדה בת ה- 22 כוכבת העונה האחרונה של "בייק אוף ישראל" ומיתר עסיס, יוצא העונה השישית של "המירוץ למיליון". עסיס למי שלא זוכר התחרה לצד חברת הילדות הטובה שלו עדי כרמלי והשניים הפכו לאחד הזוגות הבולטים של העונה בין היתר כשעסיס חשף בתוכנית כי הוא החלים ממחלת הסרטן. אמש בילו זוג כוכבי הריאלטי הטריים אור שפיץ ומיתר עסיס בארוחת ערב אצל החברה הטובה עדי כרמלי ושפיץ אפילו העלתה תמונה זוגית ראשונה לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "שלי".

טרם התקבלה תגובתם של מיתר ואור

זוכרים? עדי כרמלי ומיתר עסיס (צילום: אור גפן)
זוכרים? עדי כרמלי ומיתר עסיס (צילום: אור גפן)