קצת אחרי שנרשמה פאניקה בקרב העוקבים ההדוקים של מריה דומרקסיפרנו לכם כאן ב-TMI כי הדוגמנית וכוכבת הרשת בעלת חשבון האינסטגרם עם למעלה ממיליון מאתיים עוקבים מחקה את כל התמונות שלה בחשבון בעקבות בריונות ואלימות ברשת שכוללת תגובות נאצה וביקורות קשות, ואחרי זמן רב שניסתה לצאת נגדם, היא נשברה.

האינסטגרם העירום. מריה דומרק (צילום מסך)
האינסטגרם העירום. מריה דומרק (צילום מסך)

אתמול בשעות הערב העלה בן הזוג של דומרק ויוצא האח הגדול בעצמו רועי קורנבלום פוסט ארוך ומרגש התומך בזוגתו ומגולל את מה שעבר על דומרק וכך כתב: " הרבה זמן שתקתי, עכשיו נמאס. במשך כמעט שנה אני סותם את הפה כשהאישה שאני אוהב מקבלת תגובות נאצה נוראיות. אתמול זה התפוצץ. אתמול נאלצתי לראות את הבן אדם שאני אוהב יותר מכל דבר בעולם הזה, בוכה, בכי שמרסק לך את הלב רק מלהסתכל עליו. אתמול מריה הוכיחה את מה שאני כבר תמיד ידעתי, שהיא הרבה יותר ממה שכל אותם בריונים חושבים. היא הוכיחה שבסופו של דבר, כשעל הכף מצד אחד מונח האושר שלה ומצד שני הקריירה, היא בוחרת באושר. זה בעיני מעורר הערצה!



אז לכל הצבועים שאומרים לה שהיא ״מוזילה נשים״ כי היא מצטלמת באופן חשוף (וכן, אני מצלם את רוב התמונות אם למישהו יש בעיה), ואז באותו זמן שומעים את אייל גולן שר "יפיופה בואי אלי תני לי נשיקה על השפתיים״. לכל הצבועים שמרגישה בנוח לדבר על כבוד האישה תוך כדי שהם משפילים בעצמם אישה בתגובות. לכל הצבועים שמעיזים לדבר על צניעות ובו בזמן להגיד ״יא זונה חוץ מזין לא הייתי נותן לך כלום תמותי אמן״. בריון הוא כל כך חסר זהות שהוא צריך להשפיל זהות של מישהו אחר רק כדי לדעת מה הוא לא, אין לו מושג מה הוא כן, אבל כזה, הוא לא. צביעות כבר אמרתי?

לפעמים קל לשכוח שיש בני אדם מאחורי המסך אבל כאן איתי במיטה היא לא ׳מריה דומרק׳, היא מריה. בחורה טובה, חכמה, יפה, ורגישה שמעולם אבל מעולם לא פגעה באף אחד מכם, אז למה אתם כל כך מחפשים לפגוע בה? אני אוהב את מריה יותר משאהבתי כל החיים, לא משנה מה היא עושה או תעשה, אני אוהב אותה כי אני אוהב את הבן אדם שהיא, כי אני רואה את הבן אדם שהיא. אם המטרה שלכם הייתה לפגוע בה, אז כל הכבוד הצלחתם. יאללה חפשו את המטרה הבאה".

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)