מגישת הטלוויזיה ואשת הקולינריה מיכל אנסקי חזרה אתמול למקום בו הכל התחיל ועלתה על מטוס, לראשונה מאז האירוע הקשה שחוותה לפני חודש במהלך טיסה חזרה שלה ארצה. אנסקי עברה את הטיסה בשלום ונחתה בצרפת, שם צעדה אתמול על השטיח האדום בפסטיבל קאן ללא כל סממן לשיתוק חצי מפניה על שם בל ממנו היא סובלת.



מיכל אנסקי בפסטיבל קאן

כזכור, לפני יותר מחודש ימים שיתפה אנסקי בת ה-38 במצבה הבריאותי וחשפה באומץ רב בפוסט ברשתות שבמהלך טיסה חזרה שלה ארצה, היא התעוררה משינה וגילתה שהיא סובלת משיתוק בחצי מפניה, כמו כן מטעם ירוד וקושי בדיבור, היא הובהלה לבית החולים בארץ שם אובחן כי היא סובלת מתסמונת על שם בל.

מיכל אנסקי נחתה בשלום. צילום: אינסטגרם
מיכל אנסקי נחתה בשלום. צילום: אינסטגרם



במהלך התקופה האחרונה עברה המגישה שיקום ומצבה השתפר פלאים, היא אומנם לא הגיעה לאירועים מתוקשרים אבל בחרה לשתף את העוקבים אחריה ברשתות בכל התהליך שהיא עוברת.

אמש היא התייצבה לראשונה באירוע מתוקשר ופומבי בפסטיבל קאן בצרפת אליו נשלחה כפרזנטורית למותג התכשיטים JB צעדה על השטיח האדום וחשפה את פניה. אנסקי' שהגיעה מלווה בבן זוגה הטרי אייל אמיר שתמך בה לאורך כל הדרך, ענדה תכשיטי שופארד בשווי מיליון דולר ולבשה שמלה של המעצב דרור קונטנטו שהגיע עד לביתה לתפור לה אותה למידותיה.

למרות שידענו כי מצבה השתפר והיא אף בחרה לחשוף בשבוע שעבר את פניה באופן מלא באינסטגרם, הופתענו עד מאד לראות את אנסקי יפהפיה כמו תמיד, ללא כל סימן לשיתוק, אך גם ללא החיוך הרחב והנודע שלה. אבל נראה כי זה רק עניין של זמן עד שגם החיוך הגדול שלה יחזור לחיינו.