קשה מאוד לפספס כי בימים אלו ממש מתרחשת מסיבת הרווקות המושקעת (מאוד) של נטע אלחמיסטר, שהחלה כבר ביום שבת, אז יצא אוטובוס ממותג עמוס בחברותיה הטובות והלוהטות לאחת החגיגות הכי מושקעות שראינו בישראל מאז מסיבת הרווקות של בר רפאלי במלדיביים. ההפתעות שחיכו לחברות ברות המזל של הדוגמנית, בינהן קורל סימנוביץ ובר זומר החלו כבר בדרך למסיבה, כשהחבורה עלתה על אוטובוס הלימוזינה שכלל מסיבת קריוקי שלח אותן עד לצימר היוקרתי בצפון "פנחס וגסטון" שם התארחו.

בהגעתן, קיבלו הבנות במתנה מארזים שווים במיוחד עם בגדי ים ורודים תואמים שעוצבו על ידי אלחמיסטר ושותפה לעסק נועה בני, כך שיכלו להוציא לכל העוקבים את העיניים בתמונות ברשתות החברתיות, תיקי קש, כובעים, מגבת והשיא- משקפי שמש של אירוקה שעוצבו בליין מיוחד על ידי אלחמיסטר, שמשמשת כפרזנטורית של הרשת.



מסתבר שבשקט בשקט עמלה אלחמיסטר בשבועות האחרונים על עיצוב משלה לרשת בדומה לקים קרדישיאן שעיצבה ליין משקפיים לחברה שבבעלות בר רפאלי. אם עד פה זה לא הספיק מוגזם בשבילכם, אמש נהנו הבנות מערב שכלל ארוחת שף גורמה כשבסופו קיבלו הופעה פרטית מהאומן העל חושי המצליח בעולם, ליאור סושרד. בעוד אלחמיסטר נפרדת ברגעים אלה ממש מתואר הרווקות בישראל, ארוסה רמי גרשון חוגג מסיבת רוווקים עם חברים טובים בברצלונה. נראה לכם שגם בגזרת הגברים העניינים כל כך לוהטים?