אביבית בר זוהר כבר מזמן לא אותה כוכבת ריאליטי שמאפשרת להטיל עליה רפש בחופשיות והיא מקפידה לשמור על כבודה גם מול קולגות בתעשייה שמרשים לעצמם להשתלח בה ללא מורא. בשנה האחרונה בר זוהר השיבה מלחמה ואיימה לתבוע את כל מי שמעז לפגוע בכבודה ובשמה הטוב, זה קרה לאחרונה כשהתארחה בתוכניתם של אייל ברקוביץ ואופירה אסייג, וזכתה למתקפה משפילה מצידו של המנחה אך היא לא נותרה חייבת העלתה סטורי נגד ברקוביץ ואיימה בתביעת דיבה, מה שגרם למנחה למוד הניסיון להתנצל על דבריו ולבר זוהר לסגור את הפרשה מאחוריה בלי תביעה.

כעת בר זוהר משיבה מלחמה נגד הסטנדאפיסט והשחקן המוערך רמי ורד שצייץ נגד האושייה בטוויטר לפני יותר מחודש דברים קשים על שהביעה תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך הבחירות האחרונות וכתב "היא נראית כמו הפומפה שאני פותח איתה סתימות בכיור. הגיוני שיוצא לה ביבי מהפה", בציוץ אחר כתב "בא לי לזרוק את אביבית בר זוהר לשמשה ולראות אם היא תידבק". הפעם, בר זוהר מסתבר לא רק מאיימת אלא גם מבצעת, ושלחה לשחקן באמצעות עורך דינה בינימין מלכא תביעת לשון הרע ופגיעה בשמה הטוב בסך של 146,000 שקל ובכך היא מבין הסנוניות הראשונות שמביאות למיגור תופעת השיימינג ברשתות החברתיות.

כתב התביעה
כתב התביעה


ורד הוא סטנדאפיסט שאוחז בחשבון טוויטר פעיל בו הוא מציין בפרופיל כי "הכותב הינו אמן וסטנדאפיסט הכותב סאטירה ואין בכתוב כדי לפגוע או ללעוג לאיש" אך האם זה מה שיצליח להציל אותו מהתביעה? ימים יגידו אך בינתיים מקורבים לשחקן מדווחים כי ורד הופתע מאוד לקבל את התביעה.

רמי ורד (צילום: דני מילר)
רמי ורד (צילום: דני מילר)

עו״ד בנימין מלכא המייצג את בר זוהר מסר: ״שוב הרשת החברתית משמשת ככלי לפרסום לשון הרע, תוך כוונת מכוון לבזות ולהשפיל, הא ותו לא. כל טענה, אם תיטען, לעניין ׳הבעת דיעה׳, כביכול, הרי שזו תהיה טענה סתמית שכן, ברור לכל בר דעת למה התכוון מר גבע ומדוע בחר לפרסם את זה הפרסום. אני מאמין כי בית המשפט ישוכנע כי הצדק עם אביבית, כי הפרסום הנו פרסום לשון הרע כהגדרתו בחוק ולכן, ייפסקו פיצוי כספי״.

מטעמו של רמי ורד, גיל אוליאמפרל מסברס נמסר: "תביעה לא רצינית ואפילו מגוחכת אבל בשביל זה מסיימים כמויות של עורכי דין לימודים מי אם לא אנחנו נספק עבודה".

עושה סוף לשיימינג (צילום: ארן חן צלמים)
עושה סוף לשיימינג (צילום: ארן חן צלמים)