הרוחות נרגעו ונראה שקיילי ג'נר והאקס בסטי שלה ג'ורדן וודס מצליחות לאט לאט לשים את הדרמות בינהן מאחור, ומביאות את עצמן לדבר אחת עם השניה בפומבי! זה קרה בערב יום שישי האחרון, אז ג'נר, וודס וגם טריסטן תומפסון כן, מי שהיה בן הזוג של קלואי קרדשיאן ובגד בה עם החברה הכי טובה של אחותה הקטנה- כולם נכחו באותו מועדון, לכבוד חגיגות יום ההולדת של חברה משותפת.

אז מה בדיוק קרה שם בין השלושה? אנשים שנכחו בסיטואציה המוזרה במסיבה בהוליווד דיווחו לאתר TMZ כי ג'נר נכחה במקום בערך חצי שעה ואילו וודס הגיעה לעשרים דקות בלבד, מה שהשאיר להן חלון זמנים קצר לפגישה מביכה. המילארדרית הצעירה בעולם ירדה מהאזור העליון של מתחם ה-VIP למפלס התחתון וניגשה להגיד שלום לוודס. ה- BFF's לשעבר חייכו אחת לשניה אמרו היי מנומס ועל פי מקור היו באנרגיות טובות.



העניינים נהיו אפילו יותר מעניינים כשתומפסון הגיע למקום, מלווה בדרייק ובשריף אוניל בנו של אגדת הכדורסל שאקיל והתחיל ללכת לכיוונה של ג'נר. נוכחים במקום סיפרו שלא היה בינהם שיח וגם וודס לא העזה להתקרב לכיוונו. לסיכום, תומפסון נשאר מחוץ לעניינים ונראה שג'נר ו-וודס הצליחו לשים לפחות חלק מהמשקעים מאחור ולהיות מסוגלות להרגיש בנוח להיות אחת בקרבת השניה.

בטח אתם זוכרים שלפני חצי שנה אחת הדרמות הגדולות של משפחת קרדשיאן- ג'נר התפוצצה כשאתר אמריקאי דיווח כי ג'ורדן וודס החברה הכי טובה של קיילי ג'נר ובת בית במשפחה התנשקה עם טריסטן תומפסון, בן הזוג של קלואי קרדשיאן ואב בתה טרו ובכך, הביאה לפירוק המשפחה.