שני גולדשטיין הייתה אחת הדמויות הבולטות בבית "האח הגדול" העונה השמינית, היא עוררה המון מחלוקות בבית, ניהלה רומן עם עומר גורדון שהמשיך גם מחץ לכותלי בית האח הגדול והגיעה לגמר, ממנו יצאה במקום השני והמכובד. מאז,  נעלמה גולדשטיין מהפרונט למעט אירועים מתוקשרים אליהם הוזמנה אך כעת ל- TMI נודע כי לאחרונה הדיירת קיבלה פנייה מהפקת הישרדות VIP, שנמצאת בימים אלה בעיצומם של ליהוקים לעונה הבאה שתצטלם בחודשי הקיץ הקרובים.

עוד לא ידוע אם הצדדים יבשילו לכדי חוזה, אבל במידה וכן, גולדשטיין תחזור לריאליטי אחרי שנתיים מאז יצאה מבית האח הגדול. כפי שדיווחנו לכם לראשונה לא רק גולדשטיין נמצאת במגעים מתקדמים עם ההפקה, גם מורן אייזנשטיין, אלינה לוי, וירדן ג'רבי.

בקרוב בבגד ים על האי? שני גולדשטיין (צילום: אביב חופי)
בקרוב בבגד ים על האי? שני גולדשטיין (צילום: אביב חופי)


עוד נודע ל-TMI שאושיית הרשת, סמיון גרפמן מ"צינור לילה" שהיה במגעים מתקדמים עם ההפקה, הודיע להם כי הוא נאלץ לסרב לשהות 52 יום על האי, כי הוא מעדיף להשקיע את כל מרצו ולהתמודד בבחירות הקרובות. גרפמן כידוע הקים את מפלגת בט"ח שלא עברה בבחירות האחרונות את אחוז החסימה וזכתה רק ל-0.11 מהקולות, למרות המפלה, בוחר גפרמן לנסות שוב את מזלו בבחירות הנוספות שיערכו בספטמבר הקרוב.

מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13 אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים"

תקבל טיפים מאירה. (צילום: אביב חופי)
תקבל טיפים מאירה. (צילום: אביב חופי)