זהו, עכשיו כשכל הפרטים בחוץ ונגמרה העונה של "חתונה ממבט ראשון" כל המתמודדים יכולים לחשוף מה באמת קרה בחיים שלהם בחודשים האחרונים. אז אחרי שגילינו ששירי קופפרברג ולירן לוי הם הזוג היחידי ששרד את מבחן הזמן וצלח גם את החודשים שלאחר הצילומים, מתקבלים פרטים חדשים על המצב הזוגי של בת אל לוי, שלמרות שבסוף התוכנית אמרה "כן" ליוגב אלקיים השניים החליטו אחרי חודשים ספורים לפרק את החבילה.

אז נכון, לוי לא נכחה בהקרנה החגיגית של התוכנית מכיוון שהיא שוהה בביתה בניו יורק, אבל היא דאגה לשלוח מסר ישר בסיום השידור כי היא ויוגב לא ביחד אבל טוב לה בחיים. לא עברה יממה וכבר החליטה הכלה לשעבר לחשוף את בן הזוג הנוכחי שלה, איתו היא מבלה כבר כמה חודשים טובים. אז הכירו את אסף חנגרי בן 36, ישראלי גם הוא המתגורר בארה"ב בעשור האחרון, חי על קו ניו יורק אפריקה ועוסק ביזמות באפריקה ונדלן בניו יורק.

חמודים. בת אל לוי ואסף חנגרי (צילום פרטי)
חמודים. בת אל לוי ואסף חנגרי (צילום פרטי)


השניים הכירו זמן קצר אחרי שלוי חזרה לניו יורק אחרי הפרידה מיוגב אך בדומה לשאר הזוגות נאלצו להסתיר את מערכת היחסים במהלך כל שידורי התוכנית, במסגרת תנאי החוזה עליהם חתמה עם ההפקה. לפני שלושה חודשים טסה בת אל לאפריקה במסגרת פרוייקט התנדבותי לנשות הקהילה, צלם פפראצי לכד אותה בעדשתו בשדה התעופה כשהיא שבה לארץ ולמרות שהתכנית הייתה בעיצומה והאהבה בינה לבין אלקיים פרחה על המסך, לוי כבר הייתה בזוגיות עם חנגרי והשניים אף בילו יחד באפריקה, היא בהתנדבות והוא במסגרת עבודה.

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)