אתמול המדינה הוכתה תדהמה כשמשום מקום ומבלי אזהרה נודע שאחד הפאוור קאפל'ז של הביצה, דנית גרינברג ואליאב אוזן החליטו על הפרידה. השניים, בדיוק חזרו מחופשה משותפת וככל הנראה לאחר פיצוץ רציני גרינברג עזבה את ביתם המשותף ברמת השרון שאליו עברו לאחרונה והשניים אף הסירו עוקב אחד לשנייה ברשתות החברתיות.

עוד לא ידוע אם מדובר במשבר שיחלוף או שהשניים ייפגשו במדרגות הרבנות אחרי חמש שנות זוגיות כשמתוכם שלוש שנות נישואים אך נראה שהמצב ביניהם רק הולך ומחריף כי גרינברג החליטה הלילה לצאת בהצהרה שלא משתמעת לשני פנים והסירה את שם משפחתו של בעלה מהפרופיל שלה ברשתות החברתיות. מעכשיו היא נקראת דנית גרינברג בלבד, ואילו שם המשפחה אוזן נמחק.

אין זכר. צילום מסך
אין זכר. צילום מסך


הזוג הפרוד בחר גם אתמול וגם היום לא להגיב לשום דבר הקשור לפרידה. השניים כזכור הכירו לפני חמש שנים בבית האח הגדול לעיני המצלמות, הם נקלעו למשולש רומנטי עם נופר מור מה שהוביל לפרידה ושברון לב של גרינברג. אבל רגע אחרי שיצאו מבית האח הגדול השניים הפתיעו ורשמו קאמבק מרגש. מאז הספיקו להינשא בחתונה נוצצת, לבלות ביעדים נחשקים בעולם ולעלות תמונות נאהבים לרשתות החברתיות, כך שגם המקורבים אליהם הופתעו לגמרי לשמוע על דבר הפרידה.