הסרט של אורלי וילנאי וגיא מרוז ששודר אמש על פרשיית אייל גולן גרר עימו לא מעט תגובות מצד אושיות מפורסמות בביצה שהביעו דעתם על הנושא, שנפתח מחדש אחרי 7 שנים. לצד התמיכה הרבה לה זכה מהקולגות שלו, היו גם כאלה שלא חששו לצאת נגד הזמר המוביל.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

השורדת והדוגמנית אלכסה דול הרגישה מזועזעת מהסרט שהחזיר אותה לאירועים שחוותה בעצמה וכתבה: "בתור אישה שבנות צעירות רואות ומחקות אותי אני מזועזעזת. מהסיפור. מהעדות, אבל זה לא פוסט שבו אני לוקחת צד למרות שדי ברור מהו. לא פעם התמודדתי עם סיטואציות דומות, שבהן גבר מפורסם עם כוח מנצל את מעמדו כדי להשיג את מבוקשו, וכמובן גם הפמליה שלו. כשחייתי בחו"ל מישהו מאוד מפורסם ומבוגר נדלק עלי. חבר שלו שכנע אותי לפגוש אותו במלון בטענה שהוא רוצה לסדר לי עבודה ולהקפיץ לי את הקריירה לשמיים. לא חשבתי פעמיים ונסעתי. אני יודעת איך זה מרגיש לאבד את הקול, את הכוח להחליט לבד. את ההיגיון הבריא ולהרגיש מאויימת תחת הילת הכוח. למזלי הרב ניצלתי בנס ולא קרו דברים שיכלו לצלק אותי לכל החיים. היום כמה שנים אחרי טיפולים ופגישות עם פסיכולוג אני מבינה שאותה סיטואציה צילקה אותי, הייתי בדיכאון. זה שאבד לי הכוח להחליט על הגוף שלי. שחשבתי תמיד שאם יקרה לי משהו אני אהיה בחורה שצועקת בועטת ובורחת. אבל בסוף הפכתי לבחורה שקופאת על המקום. אני מבינה לליבך אני יודעת איך זה מרגיש ואני רוצה להגיד לך שלא משנה מי עומד מולך תמיד תדעי שיש לך את הכוח להגיד לא. פשוט ללכת".



אך נראה שדול היא מיעוט, כי רוב התגובות ברשתות החברתיות מצד החברים לביצה היו דווקא תומכות, ואחרי אופירה אסייג ובן אל תבורי שאמנם לא לקח צד אבל יצא להגנת ילדיו של הזמר, גם חברו הטוב, כוכב האח הגדול ששמו הוזכר בכתבה, עדי לאון העלה הלילה תמונה משותפת עם הזמר וכתב: "זמר השנה 8 שנים ברציפות, אהוב הקהל ועם ישראל. מי שמאמין לא מפחד". איציק זוהר שנמצא בימים אלה בברזיל לצד הזמר בצילומי גולסטאר העלה פוסט וכתב: "אח שלי היקר, לא רק בסלפי גם ברגעים קשים כאחד שמכיר אותך למעלה מ-20 שנה ומודע לטוב ליבך הרגישות והחמלה, אהבת האדם שלך יודע כמה מייסרים אותך הימים האחרונים שאתה עובר ומה שעושים לך רעי לב ומלאי קנאה. תמיד יהיו כאלה שיבטלו את הטוב שבך לטובת פרסום אישי ואך ורק לבנות קריירה על ההילה שלך ובלי טיפת התחשבות בילדך משפחתך ובך. אני בטוח שהילדים המקסימים שלך מכירים אותך בדיוק כמונו ובטוחים בצדקתך ויושרך. אחי היקר תהיה חזק ותמשיך לרגש ולשמח את עם ישראל".

גם יוצאת האח הגדול וחברתה של דניאל גרינברגמירב ישראל יצא להגנת הזמר וכתבה: "אייל גולן זמר מוביל במדינה שלנו ואין עוררים על כך, נפתחה חקירה נגדו לפני 7 שנים, חקרו אותו מכל כיוון ומצאו שהוא לגמרי חף מפשע וסגרו את התיק. נראה לכם שזמר יצא מכזה תיק זכאי רק כי הוא עמיד כלכלית ונשיא מדינת ישראל לא? לא הבנתי את הסרט שצץ פתאום ונגיד שהוא שכב עם המעריצות שלו, מדובר בנשים שהחליטו בעצמן לשכב איתו בדעה צלולה, בלי שום סם אונס, סה"כ אלכוהול שהן בעצמן צרכו. וזה לא מה שיטשטש ערכים חזקים לאישה חסודה תאמינו לי. למה חדרי המיטות של יוצא צריך לעניין מישהו, ומה הבעיה פה?".