ליאור דובדני ואילן קובאץ' צמד הקומיקאים שהשתתפו בדוקו ריאלטי "היחידה", בסדרה הקומית "שמחות" וב"סחילנד" רצו עם הזוגות החדשים של המירוץ למיליון אבל לא ישתתפו העונה הקרובה, אז מה קרה שם בעצם? בעוד שבוע תעלה לאוויר העונה החדשה והשביעית של הריאליטי סובב עולם בהנחייתו של רון שחר,שהצטלמה בנובמבר אשתקד במקביל לצילומי עונת האולסטאר הנוספת שהצטלמה באותה עת בכדי לחסוך עלויות של הפקה וצילומים.

בעונה השביעית והחדשה שתעלה בשני הבא בזכיינית רשת 13 יככבו 12 זוגות חדשים שינסו להתחרות על מיליון שקלים ולצד זוגות לא מוכרים יככבו התאומות נוי והדר והכוכבת החדשה עומר נודלמן, דוגמנית בתחילת דרכה שכבר הספיקה לקטוף קמפיין עוד לפני שעלתה העונה החדשה למסך ולזכות בכותרות כששמה נקשר בקשר רומנטי עם מייקל לואיס והזמר לירן דנינו.

ליאור דובדני ואילן קובאץ' (צילום: בן פיקסלר)
ליאור דובדני ואילן קובאץ' (צילום: בן פיקסלר)


צמד הקומיקאים דובדבני וקובאץ' אומנם לא הצליחו לעבור את מבחני הכניסה לתוכנית, אך זה לא מנע מהם לטוס לכל היעדים בעונה השביעית והשמינית של המירוץ ולתעד את הזוגות לתוכנית חדשה שתלווה את העונה. השניים יעלו בשבוע הבא עם תוכנית סיכום שבועית חדשה באתר של רשת ובערוץ "זום", שתלווה את הרצים למיליון לאורך העונה עם פרשנויות קומיות משלהם, במהלכם ינסו השניים לסכסך בין הזוגות ויביטו בהערצה לתוכנית שכל כך רצו להשתתף בה.