עונת הישרדות vip תצא בעוד חודש לדרך וההפקה נמצאת בעיצומם של ליהוקים לעונה החדשה. נראה שאחרי שראו את הצלחתה של שמחה גואטה בתו של חבר הכנסת יגאל גואטה, לרשימת השמות שכבר פירסמנו כאן ב-TMI שנמצאים במשא ומתן להצטרף לעונה החדשה ביניהם ירדן ג'רבי, סמיון גרפמן, חברת הכנסת נאווה בוקר, אלינה לוי, מורן אייזנשטיין, טום באום מצטרפת גם בתו של יו"ר סיעת יהדות התורה מנחם מוזס, שנמצאת במו"מ עם הפקת הישרדות.

היידי מוזס בת ה-36 ששירתה בעשור האחרון כלוביסטית בכנסת מטעם הקהילה הלהט"בית, היא חרדית לשעבר שיצאה מהארון. מוזס נולדה למשפחה חרדית כבתו של מנחם מוזס, נישאה בגיל 16 בחופה חרדית בירושלים לשידוך כמיטב המסורת והביאה לעולם שני ילדים. כשבעלה לשעבר חטף את ילדיהם המשותפים ונעל אותה בחדרה היא זימנה משטרה שחילצה אותה והילדים הוחזרו אליה כעבור שבוע, מה שגרם לה להחליט להתגרש ולשוב לבית הוריה. בגיל 23 היא התאהבה לראשונה באישה והפכה ללסבית תל אביבית שנלחמת בכנסת על זכויות הקהילה הגאה.

היידי מוזס (צילום פרטי)
היידי מוזס (צילום פרטי)


מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13, אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים״.