אחרי חודשיים על האי והמתנה של חודשים בצפייה לגמר הגדול, ג'ובאני רוסו יצא להטעין מצברים ולחגוג את הזכייה ב"הישרדות VIP". הכדורגלן בדימוס שזכה בשבת שעברה בתואר "השורד האחרון" כשגבר על שמחה גואטה ונעמה קסרי וגרף מיליון שקלים לכיסו חוגג את הטייטל החדש עם האנשים הכי אהובים עליו.

שבוע אחרי הזכייה, רוסו ארז בסוף השבוע האחרון את מיטב בגדי הים שלו ויצא לחופשה משפחתית עם אשתו הלוהטת מאיה פישל רוסו, בנם המשותף ובנו מנישואיו הקודמים. אז נכון שהיינו מצפים ממי שזכה במיליון שקלים להתפרע בחופשה מנקרת עיניים ביעד נחשק, אבל המשפחה המאושרת שחגגה את הצ'ק המנופח שנכנס לחשבון הבנק החליטה לעודד את התיירות כחול לבן וירדה לאילת לסופ"ש חלומי תוצרת הארץ.



החבורה נהנתה מארוחות משביעות בשונה מהאורז והקוקוס עליו ניזון חודשיים על האי, המון מנוחה של "בטן גב" לצד הבריכה ושלל פינוקים. הפעם להבדיל משהותו על האי, רוסו הלך על כל הקופה הסיר את חולצתו וחשף את גופו המחוטב. אנחנו מקווים שאת הדרך חזרה למרכז יעשו רוסו ופישל בבטחה, שלא כמו ליהיא גרינר חברתו לאי ששהתה גם היא בעיר הדרומית בסוף השבוע וחטפה (שוב) דו"ח כשנסעה לתל אביב וחצתה פס הפרדה כפול בכביש הערבה.