אנשי הישרדות ממשיכים עם מיטב המסורת של ליהוק מלכות יופי או נשים שהתמודדו בתחרות היופי הישראלית וזכו בתארי כבוד, וגם העונה ההפקה שנמצאת בימים אלה בעיצומם של ליהוקים לעונה החדשה שתתחיל להצטלם במהלך חודש אוגוסט נמצאת במשא ומתן מתקדם עם מלכת יופי.

בעונה הקודמת הייתה זו רותם רבי, מלכת היופי של ישראל לשנת 2017 שטסה לאי אך הודחה ממש בשלבים המוקדמים, גם טיטי איינאו מלכת היופי לשנת 2013 כיכבה בעונה השביעית של הישרדות, ג'ני צ'רוואני נערת ישראל כיכבה לצד טיטי בעונה השביעית, יאנה קלמן מלכת היופי לשנת 1995 כיכבה בעונה החמישית של הריאליטי, כמו גם שונית פרג'י נערת ישראל לשנת 2008 שכיכבה בעונה החמישית של הישרדות.

טיטי איינאו (צילום: יחצ)
טיטי איינאו (צילום: יחצ)


לעונה הסלבס החדשה צפויה להיכנס על תקן מלכות היופי, ניקול רזניקוב בת ה- 19, מלכת היופי לשנת 2018. רזניקוב כבר הייתה בעברה במגעים עם הפקת האח הגדול VIP אלא שאז המגעים לא הבשילו לכדי חוזה אבל עכשיו, רזניקוב מצטרפת לרשימת סלבס שנמצאים במו"מ עם ההפקה ביניהם אלינה לוי, ירדן ג'רבי, מייקל לואיס, סמיון גרפמן, מורן אייזנשטיין, ח"כ נאווה בוקר , היידי מוזס, ישראל אוגלבו ואחרים.



מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13, אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים".