רגע אחרי שנרגענו מההופעה של בון ג'ובי, ביום חמישי הקרוב תעלה על אותה במת ענק בפארק הירקון, כוכבת הפופ הבינלאומית ג'ניפר לופז שתסגור את טור ההופעות העולמי שלה כאן בישראל. אחרי ששלחה רשימת דרישות מוגזמות לרגל הגעתה, נחשפת רשימת האמנים שנבחרו לחמם אותה וישמשו לאומן שיפתח את ההופעה, כי מסתבר שהזמר הים תיכוני איתי לוי לא לבד .

אולי לרבים מכם, שמו פחות מוכר, אבל עדיאל טיירי (ADL) רושם הישגים בינלאומיים שאף אומן ישראלי לא רשם עד כה בזמן כה קצר והוא נבחר גם הוא לפתוח את המופע של ג'יי לו. את הבשורה המשמחת קיבל טיירי בימים האחרונים ממנהלה של לופז ומדובר בהישג גדול שמצטרף להישג נוסף חסר תקדים שרשם טיירי בחודש שעבר כששימש המופע הפותח של הכוכב הקולומביאני מאלומה בפראג, שם התחיל את המופע בתפילת "שמע ישראל" מול עשרות אלפי אנשים ולפני שבועיים שחרר דואט מפתיע עם הראפר הנודע סנופ דוג. טיירי הוא האמן הישראלי הראשון שאירח אמן בסדר גודל כזה בשיר בעברית שצולם עם סנופ דוג במיאמי ובביתו במאליבו.

באה לקרוע את הבמה. ג'ניפר לופז (צילום: גטי")
באה לקרוע את הבמה. ג'ניפר לופז (צילום: גטי")


שירי רווה יח"צ מסרה: "אנחנו מודים על הזכות שנפלה בחלקנו ובחלקו של עדיאל טיירי לעשות היסטוריה במוזיקה הישראלית פעם נוספת ותוך זמן קצר. עדיאל ימשיך לכבוש יעדים ולהביא כבוד לאומי מעבר לים".