חודש לא פשוט עבר על אייל גולן עם עליית התחקיר של אורלי וגיא בזמן שהוא שהה בברזיל בצילומי "גולסטאר" אך גם לזוגתו בשמונת החודשים האחרונים דניאל גרינברג הייתה תקופה לא קלה, כשהתמודדה גם עם היעדרו של אהובה וגם, הייתה בארץ בזמן שבן זוגה עומד במרכז השיח הציבורי הנוגע לפרשה.

אחרי תקופה קצרה בה שמרו על פרופיל נמוך ולא נראו באירועים ציבוריים או מתוקשרים, כשגולן אפילו ברח מהצלמים שבאו לתעד אותו מגיע לישראל בנתב"ג, נראה שהרוחות נרגעו והשניים חזרו לשגרה, וגרינברג שחזרה להפציע באירועי השקה כעת שוברת שתיקה על התקופה שחוותה. פגשנו את האחת של גולן באירוע השקת החנות החדשה של FREDDY בעזריאלי ובדק איתה מה היא חושבת על התחקיר שהוקרן, איך התמודדה עם התגובות והאם הם מתכוונים לאחד בקרוב כתובות באופן רשמי.

אין כמו לחזור לשגרה בסיבוב שופינג טוב. דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)
אין כמו לחזור לשגרה בסיבוב שופינג טוב. דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)


דניאל התגעגענו אליך לא ראינו אותך בערך מאז שאייל טס לברזיל. איך החיים עכשיו אחרי שהוא חזר?

"החיים מהממים, כיף לנו ביחד, טוב לנו ביחד ואת יודעת, ירון (ליכטנשטיין מבעלי סוכנות ADD ומפיק גולסטאר) יודע שליותר משבוע אין לקחת לי אותו יותר".

החלטתם לקחת צעד מאור הזרקורים מאז התחקיר? כי שניכם קצת נעלמתם מהרדאר

"אני לא יודעת למי נעלמנו אנחנו ממשיכים בשגרת חיים הכי רגילה בעולם. מבחינתנו זה היה ונגמר כלא היה וזהו".

ראינו שסידרת לו את חדר השנה יפה לכבוד החזרה שלו, יש תוכניות על מעבר למגורים משותפים בקרוב? כדי שתוכלי גם את ליהנות מכל התמונות האלו מעל הראש?

"האמת אנחנו 80 אחוז גרים ביחד אבל עדיין יש לי את הדירה בראשון לבריחות שלי. כן את יודעת מה שיבוא יבוא כחלק מזוגיות "

איך את, בתור הבת זוג הנוכחית שלו התמודדת עם הביקורת על הסרט? את מאלו שקוראות טוקבקים?

"קודם כל אני התמודדתי עם זה בצורה הכי טובה בעולם לפני הכל ואחרי הכל אני יודעת מי הבן אדם שלצידי ואני יודעת מי הגבר שלי אז מבחינתי זה היה רעש שלא נוגע אלי...וזהו את יודעת זה היה ונגמר. אנחנו לא שם".



חוזרים לשגרה
חוזרים לשגרה