בשורות משמחות לזמרת מאיה בסוקילה שנמצאת בהריון שני מארוסה עוזי אזולאי. חודשיים חלפו מאז ציינו הזמרת ובן זוגה קאמבק מרגש וכעת מצפים השניים לילד ראשון משותף ושני לבוסקילה שמגדלת בגפה את בנה לני בן השש. בוסקילה נמצאת בשליש הראשון להריונה וכבר החלה לשתף את מקורביה בהריון המתבשל.

בעוד כחצי שני היא תבקר בפעם השנייה בחייה בחדר לידה ותביא אח או אחות לבנה לני. בוסקילה ואזולאי התארסו כזכור לפני ארבעה חודשים אחרי שנה של זוגיות יציבה, זה קרה במהלך הופעה שלה, אז עלה אזולאי לבמה, כרע ברך וביקש את ידה של הזמרת מול כל מעריציה שנענתה מיד בחיוב.

רגע הצעת הנישואים. מאיה בוסקילה, עוזי ולני (צילום: רפי דלויה)
רגע הצעת הנישואים. מאיה בוסקילה, עוזי ולני (צילום: רפי דלויה)


אלא שמספר שבועות אחרי האירוסים השניים נפרדו, הזמרת הסירה תמונות משותפות שלהם מהרשתות והעלתה פוסט בו הכריזה כי היא ובן זוגה נפרדו. הפרידה הייתה קצרה וכעבור חודש וחצי הם שבו לזרועות האחד של השנייה. כעת אנחנו מתבשרים כי השניים מצפים להרחיב את התא המשפחתי בקרוב ואף ינשאו בחודשים הקרובים.

עופר מנחם יחצ מאיה בוסקילה מסר: "אינני משתף בפרטים אישיים על חייהם הפרטיים של האומנים שמיוצגים במשרדי".




 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

קראתי אמש משהו שממש קומם אותי. כמובן שהחלטתי לכתוב... כי אני אדם שמנסה לעשות טוב לאנשים מבולבלים... בעצם כולנו אנשים מבולבלים לפרקים. קראתי אתמול שמישהו כתב שאהבה צריכה, או חייבת להיות קלה ואז היא נכונה, מדוייקת ובלה בלה בלה.... הבנות שנשארו פעורות פה, עצובות, מבולבלות, הבנים שנשארו מלאי שאלות וחרטות פתאום... זה פוסט בשבילכם !!!! אין אהבה אחת, יש מליון סוגי אהבות והתחלות של קשר. אין כשלון מפואר בגלל קושי או דרך יותר ארוכה. אין כלום!!!! אין חוקים!!! יש אהבה שבאה קלה אחרי דייט אחד... וסחטיין.. אני מפרגנת!!! אבל יש אהבות שבאות אחרי חברות של שנים, יש אהבה שמגיעה אחרי קשיים ואז מבינים שלא בא לכם לוותר. יש אהבה שמגיעה אחרי קושי של הבנה אחד את השניה, כי מה לעשות, לא נולדנו מאותו אבא ואמא, לא גדלנו באותה מנטליות ואני אפתיע אתכם, גם לא גרנו באותה עיר, עם אותם חברים וחברה שמשפיעה עלינו מילדות!!!!! בנות, אל תרגישו שאתן קלות, או קשות, או מוותרות בקלות, או יודעות משהו על להחזיק קשר ארוך ומאושר! אושר, זה דבר רגעי , עם המון ירידות ועליות!!! אם יש חברות, ופשרות וויתורים, אז אולי זאת אהבה אמיתית! למרות קשיים בהתחלה באמצע או בסוף! שאף אחד לא ישפוט אתכם, רק אתם ואלוקים יכולים לעשות זאת! יש אהבות בכל הצבעים בכל המינים ושום דבר לא דומה אחד לשני!!!!!! אם זה נשאר ומצליח זה קורה! ואם לא אז לא! ואם התחרטת, אז זה בסדר. יש עבר בחייך , יש פחדים, יש שנים שהיית לבד והתרגלת ללבד! הכל טוב!!!!!! טוב בלבלתי את המוח יותר מידי. רק רציתי לומר ששום דבר לא מושלם, אבל אם יש תשוקה ויש אהבה וכבוד ואת לא מוכה מילולית או פיזית, אז הכל יכול לקרות. תחיי את חייך בלי סופרלטיבים מהאינסטגרם או מפוסטים מאושרים ומחייכים ובטח שלא מתמונות מאושרות מלאות פוטושופ... כי כן... אפשר גם לתקן חיוך!!!!#אהבה #אין #רק #דרך #אחת #ויחידה #לשם

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on