מגישי מהדורת החדשות מרבים להותיר את רושם של אנשים רציניים, חכמים, אינטלקטואלים, מקצועיים וכן גם קצת מרובעים שלא יודעים הומור מהו. בדרך כלל הם מתרחקים מהשקות ואירועים ונוהגים לשמור את חייהם הפרטיים הרחק מאור הזרקורים. אבל מסתבר שרגע לפני שהמצלמה נדלקת והמגישים יושבים מעונבים וקשוחים באולפן, רצות לא מעט "דאחקות" מאחורי הקלעים, שמכניסות קצת פלפל לאווירה הרצינית של המציאות הישראלית.

כך למשל מסתובבת בדיחה חדשה באולפני חדשות ערוץ 2 סביב יואב אבן, כתב הבריאות שמרבה לבלות בבתי חולים בכדי להביא סקופים למהדורה. אבן שנוהג לעשות חיטוי וסטריליזציה לידיו בכל פעם שהוא נכנס או יוצא מבית החולים, זכה למחווה יוצאת דופן מהקולגות בדמות מתקן סטריליזציה חדש שהוצב באולפנים בתוספת הכיתוב ההומוריסטי "נגעת ביואב אבן, לשימושך".


זאת לא הפעם הראשונה שאנשי המערכת משתעשעים על חשבונו של אבן כי בדיוק לפני שנה ערכו מגיש המהדורה דני קושמרו והפרשן רוני דניאל מתיחה לכתב הבריאות. הם הכינו מודעה המכריזה על אבן כמועמד בתחרות לקטגוריה "בליין השנה מספר אחד" אלא שאבן נלחץ מהבחירה בו, מה שגרם לחברי המערכת להתקפל במהרה ולהודות בפניו שמדובר במתיחה.



עומד גם הפעם מאחורי המתיחה? דני קושמרו (צילום: אור גפן)
עומד גם הפעם מאחורי המתיחה? דני קושמרו (צילום: אור גפן)