לא רק שימי תבורי זוכה לאהבת הקהל, מסתבר שגם לאשתו יהודית באומן יש לא מעט מעריצים, גם כאלה שחוצים את גבול הטעם הטוב. לבאומן לוח זמנים עמוס, לצד ערבים בהם היא מלווה את בעלה הזמר בהופעות, היא מככבת בימים אלה בתוכנית רדיו חדשה ומשותפת עם שימי המשודרת בימי חמישי והיא גם מרבה לשהות לצד מיטת בתה קארין הסובלת ממחלת האנורקסיה בבית החולים ונלחמת מדי יום על חייה. אך בחודשים האחרונים הופתעה באומן לקבל מדי שבוע משלוח רומנטי על מפתן דלת ביתה במרכז תל אביב ולא משימי בעלה!

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)

זה התחיל בזרי פרחים שהונחו על הדלת עם הקדשה חמה לאשת הזמר והמשיך בשלל מתנות של שוקולדים, בלוני לבבות ואקססוריז שונים של מאהבים. לכל מתנה צורף מכתב אהבה אשר מוקדש לבאומן מאותו מעריץ אובססיבי ששומר על אנונימיות. תחילה ראו תבורי ובאומן בעין יפה את המחווה הנעימה שממתינה להם מדי שבוע במפתן הבית, אך לאור העובדה כי המעריץ שומר על אנונימיות ולא נחשף, המחווה החמימה הפכה להיות מטרד ותבורי ובאומן מתחילים לדאוג.



שימי תבורי:" יהודית מקבלת המון אהבה בהופעות שלי, כולם רוצים להצטלם איתה, מבקשים ממנה חתימות, זה פשוט לא ייאמן, אבל אנחנו די מודאגים מאותו מעריץ ומקווים שזה יסתיים רק בפרחים".