לאילנית לוי מסתבר לא אכפת ממה יגידו עליה, כי הדוגמנית היפהפייה המשדרת מדי שבוע לצד גלית גוטמן בתוכנית אירוח בזכיינית "קשת", החליטה בגיל 37 להתחדש בגשר לשיניים. כן כן, הדוגמנית והמגישה שנישאה לבן זוגה אלירז שדה לפני שמונה חודשים ופיזרה לכל עבר חיוכים ממסים עם שיניים מדוגמות וישרות כמו סרגל, נכנסה אתמול לרופא אורתודונט.

לרגע, חשבנו שהיא מתעניינת בטיפול עבור בתה אלין בת ה- 13 או בנה ליאם בן ה- 16 שנמצאים בדיוק בגילאים המתאימים להסתובב בשנה הקרובה עם גשר, אבל לא, כי המטופלת היה לא אחרת מלוי עצמה. אחרי שעה קלה יצאה מלכת היופי לשעבר מהמרפאה עם אקססוריז חדש המעטר את שיניה אותו תציג לראווה בתוכנית הבאה עם גוטמן, והיא כבר מכינה אותכם מראש, שיהיה להם קצת קשה להבין אותה עד שתתרגל לאביזר החדש.

שיניים כמעט מושלמות? אילנית לוי ואלירז שדה (צילום: פרטי)
שיניים כמעט מושלמות? אילנית לוי ואלירז שדה (צילום: פרטי)


אם תהיתם למה לוי, אחת הנשים היפות בתעשייה עם חיוך ושיניים מושלמות שכבשה כל זירה אפשרית בעולם הדוגמנות, עשתה מעשה חריג והתחדשה בגשר דווקא בגיל מבוגר נעדכן כי בשנים האחרונות לוי סובלת מתופעה שכיחה של חריקת שיניים, בעיקר בלילות, מה שגרם לשינוי במבנה השיניים שלה, וכעת היא משלמת את המחיר- כי בשביל להיות יפה צריך לסבול.

אילנית לוי אישרה את פרטי הידיעה

(צילום: ראובן שניידר)
(צילום: ראובן שניידר)