אחרי מהפכת ה"מודעות לתלתלים" שהתחילה דניאל גרינברג, הצמד אייל גולן ובת זוגו החדשה משנים את חוקי המשחק. הזמר המסלסל עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם שעקב עד כה אחר מאות חברים ושותפים לתעשייה החליט שהעולם החיצון לא מעניין אותו יותר ובדיוק כמו ציפי רפאלי אמה של בר שהחליטה לאחרונה להסיר עוקב מכל חבריה ולהיות מעודכנת רק בחיי משפחה, כך גם גולן העלה היום (שלישי) פוסט בו הוא מסביר כי מעתה יתעניין רק בבני משפחתו ושאף אחד אחר לא צריך להיעלב מהסרת מהעוקב.



"חברים יקרים ראיתי את הצעד שעשתה ציפי רפאלי ופשוט אהבתי . האמת שגם לי די נמאס לראות מה זה אכל, מה ההוא שתה, באיזה מועדון ההיא בילתה,באיזו מסעדה ההיא אכלה,לאן ההם נסעו ומאיזה יעד ההם חזרו. אז אל תכעסו עלי שאני מוריד עוקב. פשוט החלטתי שלא מעניין אותי יותר מה קורה אצל אחרים . אז פשוט כמו ציפי אעקוב רק אחרי משפחתי"



חודש חלף מאז הוקרן הסרט של אורלי וילנאי וגיא מרוז שעסק בפרשיית הקטינות ונראה שבעוד הזמר ממשיך לנסות לשדר עסקים כרגיל, כמו חופשות מנקרות עיניים עם גרינברג, נראה כי הוא עבר טלטלה רגשית לא קטנה עם חשיפת הסרט, שגרמה לו לעשות צעדים מרחיקי לכת ולנתק את עצמו מהעולם מלבד תשעת האנשים הכי חשובים לו: דניאל גרינברג, אימו רונית ואחותו מאיה, ילדיו אלין, ליאם ויאן, ובני טיפוחיו נסרין קדרי, איתי לויוליאם חברת ההפקות שלו .