את השבוע החדש פתחו מדורי הבידור בבשורות על פאוור קאפל חדש בביצה, ודיווחו כי כוכבת הרשת והדוגמנית אנה זק נמצאת בזוגיות עם רועי סנדלר מתמודד העונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ואחיה של בר סנדלר יוצאת "האח הגדול" ושותפתה וחברתה הטובה ביותר של דניאל גרינברג זוגתו של אייל גולן.

הקשר לגרינברג תורם לסנדלר רבות לקריירה המוזיקלית שכן רק בסוף השבוע האחרון ירד אייל גולן לקהל במהלך הופעה בקיסריה ונתן לזמר הצעיר את המיקרופון ואם לא די בכך נראה שהיא גם תורמת לו בהיבט הרומנטי כי זק וסנדלר על פי הדיווחים הכירו בבילויים משותפים עם גרינברג, נוצר ביניהם קליק מידיי והם הפכו לאחרונה לזוג רומנטי, ואף נכחו יחד בהופעה המדוברת בשבת האחרונה.



למרות שהשניים תועדו אוחזים יד ביד בסופ"ש האחרון, הסוכנים של זק זעמו הבוקר על הפרסומים השקריים לטענתם ומסרו הבהרה לגורמים התקשורת: "בשעה האחרונה מסתובבת ידיעה שאינה נכונה כי אנה זק ורועי סנדלר הם זוג. עופר מנחם, מנהלת יחסי הציבור של אנה זק ואופיר חמו מנהלתה של זק ביקשו לחדד ולהבהיר כי הידיעה שקרית, אינה נכונה ואין בין השניים אף קשר רומנטי, הם ידידים בלבד. אנא וודאו שמי שמוכר לכם ידיעות כוזבות ולא נכונות יעמוד מאחוריהן ולהבא בדקו גם מול הצד השני את טיב הידיעה ואמינותה". 

זק מכחישה בתוקף זוגיות עם סנדלר ומתעקשת כי מדובר בידידות בלבד ומקורבים לזק מלחששים שמי שאמון על הפצת השמועות השקריות על זוגיות בינו לזק, הם מקורביו של סנדלר בניסיון לקדם את הקריירה של הזמר העולה.

בר סנדלר אחותו של רועי סנדלר מסרה: "אנחנו והצד של אנה ביחד עובדים על להדוף את זה וחבל לנפח את זה לרעש צהוב שהם טוענים שזה יצא מצידנו, כי לא אישרנו שום דבר,אנחנו עובדים בלהדוף את זה ביחד בשיתוף פעולה מלא של שני הצדדים. הם באותה החבורה ולגיטימי שהם מבלים יחד".