הדוגמנית לי לוי לא נשארה חייבת ואחרי שפורסם בשבוע שעבר בגופי תקשורת שונים כי היא "גנבה" שמלות למעצבת ים יאוגדייב, תגובתה לא איחרה להגיע, והיא תובעת את המעצבת בסכום של רבע מיליון שקלים בגין לשון הרע ופגיעה בפרטיות. הבוקר שלח עורך דינה של לוי,שי שקד מכתב התראה לפני תביעה למעצבת בו מתואר בפירוט מדוייק כל "קמפיין ההשמצות", של המעצבת נגד לוי בתקשורת.

"היא מובטלת", "מבטלים לה חוזים", "היא ניצלה אותי גנבה לי שמלות", "לא מקבלים אותה לשום תוכנית", "היא לא מעניינית" וכו' זה רק חלק מהדברים אשר צוטטה יאגודייב אומרת, וכעת, לוי דורשת פיצוי כספי והתנצלות על הנזק הכבד שנגרם לה בגין הפרסומים השקריים הללו.

לי לוי (צילום: אור גפן)
לי לוי (צילום: אור גפן)


הסכסוך העסקי שהתפתח בין השתיים תחילתו בשת"פ שנוצר בין המעצבת לדוגמנית לפני כשנתיים, כשלוי נבחרה להצטלם לשמלות של המעצבת תמורת 3500 שקלים שלא שולמו לה עד כה לטענתה. לטענת המעצבת, הדוגמנית קיבלה ממנה שמלות בשווי 60,000 שקלים ומסרבת להחזירן. במכתב ההתראה ששלח עו"ד שקד המייצג את לוי נכתב: "הפרסומים זכו להדים רבים ותגובות במרחב הווירטואלי ומרשתי ההמומה והמושפלת נותרה חסרת אונים וללא יכולת של ממש להגן על עצמה אלא כל שהיה בידה לעשות הוא להכחיש את האמור בפרסומים". עוד נכתב "הפרסומים שנכתבו על ידך גרמו למרשתי לפגיעה קשה בכבודם במוניטין שצברו במשך השנים, בשמם הטוב ושל עסקם והסבו לה נזק תדמיתי קשה". המשך יבוא.

לא נשארת חייבת. (צילום אור גפן)
לא נשארת חייבת. (צילום אור גפן)

ים יאוגדייב מסרה: "לא קיבלתי את המכתב, מה זה דרך התקשורת? אתם מבינים שהם משיגים על הגב שלי פרסום וככה לא מתנהלים. אנחנו רואים כמה היא מנצלת את התקשורת. היא לקחה את השמלות בגין חוב שהיא המציאה אותו. הסיפור התחיל שנתיים קודם היא הצטלמה לשמלות שלי והלכה למחרת למעצבת אחרת אחרי שהשקעתי על הקמפיין הזה. רציתי לתבוע אותה היא ביקשה סליחה ואמרה כמה היא בן אדם טוב. הביאה לי מכתב התנצלות ובקבוק שמפנייה ורודה ושוקולד של 250 גרם. המשכתי להלביש אותה ולתפור לה. דיברנו שאין שום חוב, כי אני קיבלתי אותה חזרה אחרי שהלכה ועשתה בושות".

עו"ד שי שקד המייצג את הדוגמנית לי לוי מסר בתגובה: "מרשיי מכחישים מכל וכל את תוכן הפרסומים המכפישים אשר פורסמו בתקשורת ע"י הגב' יאגודייב. כל אדם צריך לדעת כי דמם, שמם ותדמיתם של ידוענים אינם הפקר ולא ניתן להשלים עם מצב לפיו בשל סכסוך זה או אחר, יפורסמו עליהם דברים שקריים, משפילים ופוגעניים בתקשורת. גם לערכים חשובים כמו "חופש הביטוי" ו"זכות הציבור לדעת" יש גבול ברור שאין לחצות ומי שבכל זאת יעשה כן, ייאלץ לתתן את הדין בבית המשפט. לצערו של דבר במקרה זה, התבטאויותיה של הגב' יאגודייב חרגו באופן בוטה מגבול המותר ונועדו להשפיל ולהכפיש את מרשיי ולפגוע בהם ובמשלח ידם ללא הצדקה ובמטרה ברורה "להוציא קיטור" על מרשיי בעקבות "סכסוך עסקי" קודם שהתגלע בין הצדדים"

עורך הדין שי שקד(צילום פרטי)
עורך הדין שי שקד(צילום פרטי)