זוכרים את סמדי בומבה, כוכבת העונה הראשונה של "מאסטר שף" שהפרח האדום על ראשה ששימש כסימן היכר שלה? היא פרצה לחייכם לפני עשר שנים בעונה הראשונה של תוכנית הבישולים והפכה לאחת מכוכבות הריאליטי האהובות בתעשייה, אלא שעם השנים הלכה ונעלמה מאור הזרקורים.

בראיונות שהעניקה לאחרונה חשפה כי מאוד רצתה זמן מסך אך כשזה לא הגיע היא שיחררה והמשיכה הלאה בחייה. כעת בפוסט אמיץ ונוגע ללב שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה, חושפת בומבה שמזה כשנה וחצי היא חולה.


בומבה סובלת ממחלת הפיברומיאלגיה, היוצרת תחושת כאב כרוני ברקמת החיבור ובשרירים במקומות רבים בגוף ותוקפת בשכיחות גבוהה בעיקר נשים, בפוסט מעורר השראה כתבה: "החלטתי הבוקר לכתוב את אשר על ליבי לאחר הודעות אינסופיות לאן נעלמתי. אשמח שתיקחו רגע ותקראו את הפוסט הכל כך חשוב שלי. מבטיחה שהוא לא יהיה בכייני אלא כזה שיוצא מהלב של חולת פיברומיאלגיה. מזה כשנה וחצי אובחנתי כחולת פיברומיאלגיה ולמדתי לחיות איתה מצוין. לפני כחצי שנה החלה החמרה במצב ומצאתי את עצמי חסרת אונים. מגיעה למרפאת כאב ומתמלאת בכדורים, חוזרת הביתה וממשיכה להתמודד עם הגרוע ביותר. בחצי שנה האחרונה בקושי רב מצליחה להוציא את עצמי מהמיטה, בכדי לצאת ב-6:00 בבוקר את קמה ב4:30, לאט לאט מזיזה כל חלק בגוף עד מצב לישיבה. הייתי קמה מרביצה מקלחת חמה ויוצאת לדרך. מגיעה עם כל שמחת החיים שלי, מסיימת, עולה לאוטו פושטת את החזייה משחררת כל חלק או בגד חונק ודוהרת הביתה, אף אחד לא היה מרגיש את הכאב בכל גופי.

כך יום אחר יום, לא יוצאת לא מבלה, בקושי מחייכת, כי הכאב אינו ניתן להסבר. אוספת את עצמי בכל פעם, לא נותנת לעצמי לשקוע, דוהרת. לפתע את מרגישה בודדה, כל הסובבים אותך בטוחים שאת בשיא שלך ונעלמת כי את עמוסה, מחפשת את אותן חברות שאת היית שם בשבילן תמיד והן אינן איתך. המשפחה מסביב מנסה להבין מה קורה לאמא שלנו סמדי בומבה האגדית הכל יכול ואני מסתירה את כאבי, דואגת לפנק, לארח ולשתוק כשצריך. אט אט ההבנה בקרב המשפחה מתקבלת, הם מתחילים להבין מזה פיברומיאלגיה . חוזרת למרפאת כאב מקבלת במינון נמוך מדבקות מורפיום מסתדרת איתן מצויין ומתנהלת כרגיל. כעבור חודש המינון לא מספק ומעלים אותו. הכאב וחוסר האונים לא מרפה, הנפש שואלת מה קורה פה? את חוזרת למרפאת הכאב ואין מנוס, קנאביס רפואי. פיבורומיאלגיה היא מחלה ללא מרפא. מרימה את ראשי למעלה בגאווה מסתכלת קדימה ורואה שהכל סביבי טוב האמת לא חסר לי כלום. זכרו את האנשים עם המחלה השקופה, הבינו אותם והביאו למודעות".