שלחו ברכות מזל טוב לאישה והציוצים שרק הולכת ומשתבחת עם הגיל, ג'ודי ניר מוזס שציינה החודש את יום הולדתה ה- 61. לרגל החגיגות טסה מוזס בשבוע שעבר עם בן זוגה אבי רוטברג לחופשה רומנטית בטורקיה ולראשונה בחייה ביקרה באיסטנבול. מוזס, שהופתעה מהמקום, הנופים הקסומים והאזרחים המקסימים שקיבלו אותם בסבר פנים יפות חזרה לארץ שהיא שבויה בקסמיה של המדינה והחליטה לצייץ בטוויטר פניה אישית לנשיא טורקיה ארדואן.

אשת חבר הכנסת לשעבר נעזרה במתורגמן וצייצה בטוויטר הפעיל שלה בטורקית את הדברים הבאים: "מאד נהניתי מסבר הפנים היפות שקיבלו אותנו באיסטנבול ואשמח לפגישה עם ארדואן בכדי לנסות לפתור את הסכסוך המיותר בין שתי המדינות". לצד הטקסט שנפרש על פני שני ציוצים, תייגה מוזס את נשיא ארדואן.

שיהיה מזל טוב. ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)
שיהיה מזל טוב. ג'ודי ניר מוזס (צילום: פרטי)


אממה, אמש גילתה מוזס להפתעתה, כי הציוצים שפירסמה בטורקית בחשבון הטוויטר הפרטי שלה נעלמו באורח פלא. לא ברור מי מחק את הציוצים המדוברים, האם מדובר בתקלה טכנית או שמא אחראיים לכך גופים בכירים בישראל או בטורקיה, אבל זה בהחלט מעלה לא מעט שאלות בעניין.

בשבת האחרונה הופתעה שוב מוזס כשהוזמנה לביתה של חברתה עדי תירוש שם המתינו לה כל החברים הטובים שאירגנו לה מסיבת הפתעה, ביניהם אלונה ברקת הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, אמירה בוזגלו, עינב אדיר ברר מ"הכרישים", דני נווה ואשתו צילי ואחרים. במהלך האירוע זכו מוזס והאורחים למופע דראג פרטי של ציונה, פטריוט וטלולה בונט שהיו אחראיות על הצד האמנותי של האירוע.

(צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)