משרדי יחסי הציבור מתרגשים: הבייביבום שמכה בביצה מביא לאיחודים מרשים של ההריונית המפורסמות בביצה  . אחרי שכבר נחשפתם לאחווה סיטבון ומיכל אנסקי שהציגו לראשונה בטן הריונית באירוע מתוקשר הגיע תורה של מאיה ורטהיימר, שעוברת את ההיריון הכי מתועד במדינה ודואגת לשתף את העוקבים שלה בכל הרגעים החשובים בדרך ללידה, ובכן, כמעט את כולם.

האמהות הדוגרות של הביצה הדרימו עד לנתניה לאירוע השקת קולקציית חדרי התינוקות החדשה של רהיטי עצמל'ה והתכנסו למפגש מלא הורמונים ושיחות פתוחות על הורמונים, ציצים וחיתולים. ורטהיימר שלאחר תקופה ארוכה של טיפולי פוריות נמצאת בשליש השני להריונה חשפה כי היא מרגישה מעולה מתמיד ואף הגדילה וסיפרה כי בעקבות ההיריון היא עוד יותר מאוהבת בבעלה, חבר הכנסת אסף זמיר ו"חמה עליו ברמות מטורפות", ההורמונים משתוללים והוא מצידו, שמח מהמצב ומאחל לה להיות בהריון כל החיים.

מאושרת. מאיה וורטהיימר (צילומים: רפי דלויה)
מאושרת. מאיה וורטהיימר (צילומים: רפי דלויה)


עוד התייצבו וחלקו יותר מדי פרטים, אשלי בקשי וקסמן שנמצאת בעיצומו של הריון רביעי ומסרבת לחשוף את מין העובר, אמירה בוזגלו שנמצאת בהריון ראשון עם בעלה משה שמול סיפרה כי היא מצפה לבן זכר, המגישה מירי מיכאלי וכוכבת הריאלטי ליהיא גרינר שניצלה את ההזדמנות לרכוש חדר תינוקות לבייבי שבדרך וגם חדר ילדים חדש לשני ילדיה מייקל וג'ולין. ההריוניות חלקו חוויות מחודשי ההיריון, השוו את גודל הבטן המתפתחת, הציצי הכואב, שוחחו על תאריך הלידה המשוער, ועל שלל נושאים שרק נשים מבינות את חשיבותם.

מה שנקרא...TMI. מאיה וורטהיימר, אמירה בוזגלו וליהיא גרינר
מה שנקרא...TMI. מאיה וורטהיימר, אמירה בוזגלו וליהיא גרינר

עם אשלי וקסמן בקשי ומירי מיכאלי
עם אשלי וקסמן בקשי ומירי מיכאלי

ניצלה את הזמן לשופינג
ניצלה את הזמן לשופינג