הדוגמנית סטפני חזניוק, חברתו לשעבר של יאיר נתניהו, חושפת פרטים חדשים על הקשר עם בנו של ראש הממשלה. בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", אמרה חזניוק כי "לא היה כל כך מגע או תשוקה אחרי הדייט הראשון". "אני טסתי לחודש, היה לנו בעיקר קשר טלפוני, פחות מגע, פחות תשוקה. אני בן אדם קר ואז אמרתי - יופי, סוף סוף מישהו שלא מציק לי ושלא מקנא. אבל מצד שני. אני אישה ואני אוהבת מגע ואת תשומת הלב. עם יאיר לא היה לי את החום ואת האהבה ואת הביחד והמשפחתיות. זה היה חסר לי", סיפרה.
עוד הוסיפה חזניוק: "בפועל, לא הייתה זוגיות רומנטית. כל הזמן אולי האמנתי שזה יעבור. אחרי הבחירות שהיו נכנסתי לתקופה עם עצמי של מחשבות וזה לא הספיק. יאיר בחור נחמד והכל, אבל פשוט לי זה לא התאים. הוא יוצא מנקודת הנחה שכל בחורה שאיתו יש לה מניעים וזה קשה שבנאדם לא סומך עלייך. הוא היה מסתלבט עליי שפוטין שלח אותי כדי לעקוב אחריו".
"זו לא הייתה זוגיות פייק", ציינה חזניוק, "לא שילמו לי על זה. ניסיתי להפוך את הקשר למשהו אמיתי, למשהו יותר מחבק ואוהב. ראיתי שהוא פחות ניסה. באיזה שהוא מקום הזוגיות הביאה לו שקט, פחות חיפשו אותו על לאן הוא יוצא ומה הוא עושה".