זוכרים איך כוכבת העונה הרביעית של ה"מרוץ למיליון" יוכי אפוליאון בת ה- 28 הפתיעה אותנו לפני חודשים ספורים כשחשפה שהיא נמצאת בהריון ראשון מבן זוגה שאת זהותו היא סירבה לחשוף. תשעה חודשי הריון הגיעו לסיומם לפני שבוע וחצי ואפוליאון, מי שכיכבה בריאליטי לצד לינור פחימה כצמד הדתיות שחזרו בשאלה, הביאה לעולם את יורש העצר הראשון כשאת זהות האב היא השאירה עדיין בחשאיות, אך חשפה בראיון כי השניים הכירו במהלך חופשה בחו"ל והוא מעדיף לשמור על פרטיותו.

בחג ראש השנה, ערכה אפוליאון אירוע ברית לבנה הפעוט וחשפה את שמו בישראל בינימין, על שמו של אביה ז"ל, שנפטר בפתאומיות בגיל 55 לפני ארבע שנים. בפוסט מרגש שהעלתה לאינסטגרם, החליטה אפוליאון לא רק לחשוף את שם התינוק המתוק כדבש שהצטרף למשפחה, אלא גם את בן זוגה ואב בנה הטרי יוסי, כשהעלתה לרשתות החברתיות תמונה ראשונה שלהם יחד מתנשקים.



למי שהספיק לשכוח, אפוליאון ניהלה בעברה מערכת יחסים עם מתמודד אחר באותה העונה מהתוכנית, מאירי שמש ולאחר מכן שמה אף נקשר בשמו של משתתף העונה השנייה והאקס של אדל בספלוב, טום קשתי. מאז, היא מתמקדת בקריירה שלה ועסוקה בניהול מותג בגדי הים שלה.