רק אתמול (רביעי) דיווחנו לכם כאן ב-TMI על המחווה המרגשת של הזמרת  דיווחנו לכם כאן ב-TMI על המחווה המרגשת של הזמרת דמי לובאטו שהעלתה פוסט מרגש המסכם את הביקור שלה בישראל. לובאטו שחזרה לפני מספר ימים מטיול בארצנו הקטנטנות וביקרה במקומות קדושים כמו העיר העתיקה בירושלים, הכותל, מוזיאון יד ושם ונהר הירדן, יצאה מחוזקת ושיתפה את עוקביה כמה נהנתה ואיך המסע מילא לה חור גדול בליבה.

לובאטו השכילה לחסום את הפוסט הראשון שהעלתה לתגובות ובשני הפוסטים האחרים, בהם העלתה תמונות השאירה את האופציה לעוקביה להגיב אך היא לא ציפתה לכמות ההודעות והמסרים הזועמים שקיבלה ממעריציה בכל העולם. הבוקר (חמישי), שיתפה הזמרת בסטורי שלה תגובה רשמית חדשה וכתבה: "אני ממש מתוסכלת. הסכמתי לטיול חינם בישראל בתמורה לכמה פוסטים. אף אחד לא אמר לי שזה לא בסדר או שאני עלולה לפגוע במישהו".

דמי לובאטו משתפת באינסטגרם (צילום: אינסטגרם)
דמי לובאטו משתפת באינסטגרם (צילום: אינסטגרם)


"אני מצטערת פגעתי או העלבתי מישהו, זאת לא הייתה כוונתי. לפעמים אנשים מציגים לך הזדמנות ואף אחד לא מדבר על ההשלכות שיכולות להגיע בעקבותיה. זה היה אמור להיות מסע רוחני בשבילי, לא הצהרה פוליטית", מצהירה הזמרת שמנסה לשמור על ניטרליות ביחסי הכוחות במזרח התיכון.



היא החמירה עם עצמה והוסיפה: "אני מצטערת שאני לא מלומדת ואני מצטערת שחשבתי שהטיול הזה הוא חוויה רוחנית בלבד. אני מעדיפה להסתבך ולהישאר אותנטית עם עצמי שאני בוחרת להתנצל בניגוד לכל ההמלצות. אני אוהבת את המעריצים שלי, כולם, מכל מקום בעולם". לסיכום, היא חסמה את האופציות לתגובות, בכל התמונות שקשורות לארץ הקודש.