שנה חדשה זה זמן טוב לחשבון נפש ואין ספק שאביבית בר זוהר מיישמת את המנהג ועושה חושבים על מה שהיה ועל מה שצפוי לה בעתיד. לקראת כניסת יום הכיפורים, שיתפה בר זוהר את עוקביה באינסטגרם על המחשבות שמונעות ממנה לישון טוב בלילה. בין מחשבות על הקריירה ועל המעבר לבית החדש ועל כך שהוציאה את השתלים מישבנה בסוף החודש שעבר, תהליך ממנו היא עדיין מחלימה ו"עדיין יושבת על הצד", היא מדברת גם על זוגיות ותוכניות להרחבת המשפחה.



כוהנת הזוגיות שיתפה על הקשיים בחיי הרווקות: "אני לא מצליחה למצוא את מה שאני רוצה. כל כך הרבה תהיות, כל כך הרבה מחשבות עוברות במוחי". כזכור, בר זוהר מעבירה הרצאות על העצמה נשית ונותנת טיפים לנשים נשואות איך להתמודד עם משברים בחיי הזוגיות, אך נראה שמתקשה למצוא זוגיות יציבה בעצמה.



מלבד הרצון לזוגיות יציבה, בר זוהר כבר ממש מוכנה להיות אמא ומספרת: "כן בא לי תינוק או תינוקת יפיפייה עם עיניים כחולות כאלה, ואני שואלת מה יהיה? האם אלוקים השנה ידון אותי לכף זכות ויממש לי את האהבה האמיתית שלה חיכיתי? האם בעזרת ה' אתחתן השנה? אין לי מושג מה יהיה. מה שאני כן יודעת זה שאני אשאר אביבית לטוב ולרע גם אם תאהבו אותי וגם אם לא".

אנחנו בטוחים שתמצאי את האחד שלך (צילום: אור גפן)
אנחנו בטוחים שתמצאי את האחד שלך (צילום: אור גפן)