רגע אחרי שיצאה מעונת ה-VIP של "האח הגדול" עזבה אביבית בר זוהר את דירתה ברחובות ועברה לאחד ממגדלי היוקרה בשכונת צמרת בתל אביב, לפנטהאוז בו התגורר לפניה הזמר אייל גולן. השהות שלה במגדלי יו לא הייתה ארוכה ואחרי שנה של חיים טובים ומסיבות, כוכבת הריאליטי ארזה את חפציה ועברה דירה.

שיא הסטייל. אביבית בר זוהר (צילום: ניר פקין)
שיא הסטייל. אביבית בר זוהר (צילום: ניר פקין)

אם תהיתם לעצמכם מדוע אז נספר כי ממש אין כאן שיקולים של שכירות או ירידה ברמת המחייה אם כי ההפך הוא הנכון. הסיבה למעבר של בר זוהר הוא השכנים שלה, שבחודשים האחרונים "הציקו לה" לדבריה, התלוננו כל הזמן על רעש ואפילו הזמינו לה לא פעם משטרה. לכבוד השנה החדשה האופה היפה החליטה לשנות מקום ומזל ומצאה דירה מטורפת ליד הים, ויש לה אפילו בריכת שחיה חצי אולימפית בסלון! בסרטוני סטורי שהעלתה באינסטגרם גללה בר זוהר את הסיפור על המעבר ואפילו שיתפה תמונות של בריכה המפנקת שלה. אנחנו כבר מחכים להזמנה!


מטורף!!! אביבית בר זוהר (צילום מתוך האינסטגרם)
מטורף!!! אביבית בר זוהר (צילום מתוך האינסטגרם)

ומזווית אחרת
ומזווית אחרת

"שנה חדשה בפתח והשינוי הכי קריטי שלי לתחילת השנה הוא שאני עוברת דירה. לא היה לי טוב פה במגדלי יו, אז תודה רבה לכל השכנים שהציקו לי, ולכל השכנים שהזמינו משטרה, תודה רבה לשכנים שפתחו קבוצת וואטס אפ כדי להעיף אותי מפה כי הנה הצלחתם- אני לא רוצה להיות בחברתכם. היום אני עוברת למקום הרבה יותר טוב וקסום, על הים עם אנרגיות טובות ופאן".

"רק להבהיר, השכנים לא העיפו אותי אני החלטתי ללכת. מתשע בערב היו מזמינים לי משטרה על זה שהייתי שומעת מוזיקה, לא על מסיבות כי זה עד 11 מותר החלטתי לקום וללכת, לא מוכנה לשבת בבניין עם אנשים צרי עין שבגלל שקוראים לי אביבית בר זוהר לא נעים להם שאני נהנית ומבלה".